Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Çan Sesinin Düşündürdükleri

Rotterdam'daki Laursnskerk Kilisesi'nin, çanları ile Aşık Veysel'in "Uzun İnce bir Yoldayım" türküsünü çaldığını bir arkadaşımdan öğrendim. "Hoşgörünün ve müziğin dili, dini ve milleti hakikaten yokmuş. Aşık Veysel 127 yaşına basmış. Ruhu şad olsun." Dedi telefonda, sabahın erken vaktinde.
Batılıların terör gerekçesini öne sürerek İslam dünyasına karşı aşırı derecede duyarlı olduğu bir dönemde böyle bir jestin yapılması beni çok heyecanlandırmıştı. Bilgiyi hemen whatsApp ve messenger hesabımda ne kadar kişi varsa hepsine gönderdim ve coşkulu tepkiler beklemeye başladım. Ama bir kaç kişi haricinde kimse dönmedi.
 
WhatsApp’taki kendi arkadaş gruplarında da aynı şeyi yaşadım. O gün Türkiye'nin bu olay karşısındaki suskunluğuna hala bir anlam verebilmiş değilim. Özellikle çanlar İstanbul'dan bir sanatçı için çalsaydı ne olurdu acaba diye düşünmeden edemiyorum.
 
Ahmet Güreşçioğlu
 
Toplam blog
: 164
: 710
Kayıt tarihi
: 13.09.06
 
 

1956 yılında doğmuşum. Tanrı Bilimi Eğitimi aldım. 78 kuşağından olmanın verdiği şevkle olsa gerek;..