Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '06

 
Kategori
Psikoloji
 

Can sıkıntısı nedir?

Can sıkıntısı nedir?
 

Herkes mutlaka hayatının, haftanın, günün bir anında "canım sıkılıyorr" diyordur bence. Benim de şu anda canım sıkılıyorr ama "doğru bir tespit mi yapıyorum canım sıkılıyor diyerek yoksa yanlış mı" bilemiyorum. Bu nedenle aklıma ''can sıkıntısı ne acaba?'' diye bi soru geldi.

İşteyim, vaktimi alan uğraşlarım var, hatta aşırı yoğun bir gün olmadığı için internette dolaşmama da fırsat var bugün. Ama canım sıkılıyor işte. Dedim ya belkide can sıkıntısının ne olduğunu tam da bilmediğim için "canım sıkılıyor" diye adlandırıyorum bu ruh halimi.

Gerçekten can sıkıntısı mı durumum?

Ne hissettiğimi anlatayım da belki bir bilen aydınlatır beni bu ruh halimle ilgil?

Öncelikle internette vakit harcamayı severim normalde ama bugün o bile sıkıntı veriyo, sonra bişeylerle uğraşmak vaktin geçtiğini hissetmeyi de severim ama bugün onlar da sıkıyor, iş bile yapmak istemiyorum. "Eve gitsem falan iyi gelir mi?" diye düşünüyorum, ama sanmam evde ne yapıcam ki sanki! İş çıkışı birileriyle mi vakit geçirsem? Yok yok kimseyle konuşmakta istemiyorum, degişik bişeyler de yapmak istemiyorum.

Yani "şu an hiç bişey yapmak istememem canımın sıkılmasından mı kaynaklanıyor" acaba diyorum?

Can sıkıntısı nedir bilen beni de aydınlatabilir mi lütfeennn!...

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..