Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

Can ve sıkıcı

Son dal sıgarayı yakıp sessızce bıtişini izlemek gibi hayat
Her nefeste ucundaki küçücük kıvılcım 
Her nefeste biraz daha yakın olan anılar
Üzgünlüğün para etmediği o can sıkıcı dakikalar
İstanbulu örten kocaman kara bulutlar
Avuçlarımda bırakta uçup gideğim diye öten sultan papağanı
Televizyonun sesi kısık ne anlattığı sadece yüzündeki gülümsemeden anlaşılan saçma bir program
Sigaranın yarısı bitti tadıda değişti sanki
Papağanı pencere kenarına koydum biraz kararsız sanki
Hava rüzgarlı ve karanlık çökmüş durumda 
Rüzgar sigaramın daha çabuk bitmesini sağlıyor 
Hızlandırılmış flim gibi geçiyor herşey gözümün önünden 
Papağan karşıdaki pencereye uçmaya karar veriyor
Ben sigaramdaki son nefesi tüketiyorum ona karşı
Ağaç dalları titreşirken gözden kayboluyor papağan 
Bende izmarit haline gelmiş sigarayı söndürüyorum 
Okadar canım sıkıldıki Bende kendimi bırakmak istiyorum 
Sonsuzluk neresi ise tam oraya , sonunu bilmediğim güzellik veya çirkinliklerine
Anladım istiklal beni çağırıyor sanırım bende onu
Cadde de yürümek bir çok yüze bakmak Anlamsızca para harcamak 
Günün sonundada arabayla hız limitlerini zorlayıp 
Herşeyin daha hızlı daha belirgin oluşunu izlemek
Ölümden korkmak veya ona tamamiyle sarılmak istiyorum.
Bu can sıkıcı pazar günü
 
Toplam blog
: 29
: 526
Kayıt tarihi
: 31.12.07
 
 

Şafak Soysal Ünıverste öğrencısıyım, yazı yazmayı ve okumayı cok sevıyorum sanırım bu kadarı yeter..