Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '07

 
Kategori
Dostluk
 

Can yoldaşım: Suskunluğum

Susuyoruz... dalga dalga yayılan çığlık sessizliği bu...

Yüreğimdeki korkunun sessizliği. Alıştığım yalnızlıktan uzaklaşmak ürkütüyor beni. Cesur değilim. Yıllardır biriktirdiğim sessizlikten uzaklaşmak korkutuyor beni.

Bende yaşam bulan, dinlemesini bilene çok şey anlatan suskunluğu seviyorum. En gözde alışkanlığım, Yaşanmışlığımın kanıtı sensiz çığlıklar… İçimde hiç susmayan yankılarla üşütüyor, alev alev İşte bu nedenle gözlerinde yok olurken içimi ısıtacak anlamlar arıyorum. Her bulduğumu sandığımda kaybettiğimi farkettiğim. Umutsuz bekleyişlerim ve suskunluğum, EN İYİ CANYOLDAŞLARIM…

Susuyoruz….

Dalga dalga yayılan

Çığlık sessizliği bu

Yüreğimdeki korkunun

Sessizliği

Alıştığım yalnızlıktan

Uzaklaşmak

Ürkütüyor beni

Cesur değilim

Yıllardır biriktirdiğim

Sessizlikten uzaklaşmak

Korkutuyor beni

Bende yaşam bulan

Dinlemesini bilene

Çok şey anlatan

Suskunluğu seviyorum

En gözde alışkanlığım,

Yaşanmışlığımın kanıtı,

Sensiz çığlıklar.

İçimde hiç susmayan,

Yankılarla üşütüyor.

Alev alev alev yok olurken

Gözlerinde

İçimi ısıtacak anlamlar arıyorum

Her bulduğumu sandığımda

Kaybettiğimi fark ettiğim.

Umutsuz bekleyişlerim

Ve suskunluğum;

En iyi canyoldaşlarım.

 
Toplam blog
: 46
: 1171
Kayıt tarihi
: 17.02.07
 
 

Adana doğumluyum ve Adana'da yaşıyorum. Jeofizik mühendisiyim...