Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '18

 
Kategori
Tarih
 

Çanakkale Geçilmez Dediniz

Çanakkale Geçilmez Dediniz
 

Yorgun Kalemim


Büyük Türk Milleti’nin bağımsızlık ateşinin işgalcilere geçit vermediği 18 Mart Çanakkale Zaferi’nin 103. Yıldönümünü coşku ve gururla kutluyorum.

103 yıl önce bir milletin inanarak birlik olduğu zaman yedi düvelin bir araya gelse dahi bu kenetlenmeyi kıramayacağını gösteren atalarımıza derin saygı ve minnet duyuyorum.

103. Sene-i devriyesi vesilesiyle Anadolu’nun vatan toprağı olarak kalması ve Ay -Yıldızlı bayrağımızın gök kubbede dalgalanması uğruna tüm varlıklarıyla kahramanca savaşan, aziz şehit ve gazilerimizi rahmet ve şükran duygularıyla anıyorum...

Ruhunuz şad olsun
Şehit ve gazilerimiz
Malım mülküm
Eşim dostum
Sevdiklerim var demediniz.
Hiç tereddütsüz
Vatan için can verdiniz
Bu gün özgür yaşıyorsak
Siz şehitlerimiz sayesinde
Çünkü düşmana göğüs gerdiniz
Daha on beşin de, on altısında
Kurşunlara yürüdünüz
Helal edin hakkınızı
Yapabildiğim tek şey bugün
Bir duayla iki damla gözyaşı
Sizleri unutmadık ruhunuz şad
Mekânınız cennet olsun.
Çanakkale geçilmez dediniz,
Bu vatan için Çanakkale’de can verdiniz...

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..