Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Çanakkale

Uyumaz siperlerde, eli tetikte bekler.

Allah Allah sesiyle, inler yerler ve gökler.

Destan yazar tarihe,  kahramanlıklar ekler.

Çanakkale aşılmaz, kahramandır askerim,

Böyle bir millet varsa, gelin bana gösterin.

 

Yıl bin dokuz yüz on beş, on sekiz mart günüydü,

Kıyamet koptuğu yer, Çanakkale önüydü.

Bayrağıma renk veren, Mehmetçiğin kanıydı.

Çanakkale aşılmaz, kahramandır askerim,

Böyle bir millet varsa, gelin bana gösterin.

 

Yahya çavuş gürledi, göğsünde iman ile.

Sürdü topa mermiyi, korkmadı bir an bile.

Düşünmedi ölümü, yarıştı zaman ile.

Çanakkale aşılmaz, kahramandır askerim,

Böyle bir millet varsa, gelin bana gösterin.

 

Türk milleti tek yürek, şahlanıp birden kalktı,

Masmavi boğazlardan, oluk oluk kan aktı.

Şehit olan o canlar, nice yürekler yaktı.

Çanakkale aşılmaz, kahramandır askerim,

Böyle bir millet varsa, gelin bana gösterin.

 

Esaretle yaşanmaz, esaret acı zulüm.

Dünyalar dar gelir, yaşatmam seni zalim.

Atamızın emriydi,”Ya istiklal ya ölüm”

Çanakkale aşılmaz, kahramandır askerim,

Böyle bir millet varsa, gelin bana gösterin.

 

Birdal Can Tüfekçi

                                       

 

 

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..