Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Canan Abla'dan aşk tavsiyeleri

Canan Abla'dan aşk tavsiyeleri
 

aşk


Dünya varolduğundan beri erkekler ve kadınlar başka dillerden konuştuğu için birbirini anlamazlar. Bu nedenle dışarıdan tecrübeli birinin yardımına ihtiyaç duyarlar. Sağolsunlar, bazı okuyucularım, benden aşk ilişkileri hakkında tavsiyeler istemişler. Bu yazıda bu sorulara cevap vereceğim.

Bayan S: “ya ben size daha bi soru sormuştum ama cvp gelmedi nese tekrr soruyum sevgilim askere gidecek o gitmeden ondan sözlenmek istiyorum ama bana olumsuz bi tepki verir diye korkuyorum yardım edin lüften şimdiden teşekkür ederim:( off çok mutsuzum...yoruldum.)”

Cevap: Canım Kızım! Sevgilin askere gitmeden önce onunla sözlenmek stratejik olarak çok doğru bir hareket… Erkekler askerde iken sözlülerini, nişanlılarını ve eşlerini çok özler, geceleri onları rüyalarında görürler. Sevgiline açık açık “askere gitmeden evvel, onunla sözlenmek veya nişanlanmak istediğini” söyle. Olumsuz tepkiden korkuyorsan anne ve babanı öne sür. Mesela annenin börek yaptığını söyleyip onu eve çağır; anne ve babanla yüzyüze getir. Onlar zaten bu soruyu senin adına soracaklardır. Bu arada onun tanımadığı bir erkek arkadaşla anlaşıp onu kıskandırma numarası yapabilirsin, ama bunu yaparken çocuğa sakın onun yanında yüz verme. Muhtemelen “askerde iken bu kız beni beklemeyebilir” endişesine kapılırsa seninle sözlenecektir.

Bayan G: “yha canan abLa ben okuLdan bi çocuğu seviyorum.msnde çok güzel konuşuyoruz onu sevdiğimi biliyor okuldada tenefüslerde bakıyor.ama okulda hiç konuşamıyoruz bana iyi akşamlar demişti.msnde utandığını falan söyledi.cep telefonumdan çaldırıyor.sorduğumda ise kuzenimdeydi falan diyor.şuanda başka bi kızla çıkıyor ama onu sevmiyor.eski sevgilisi ise onda çok iz bırakmış.hala unutamamış gibi duruyor.ne yapacağımı ona nasıl yaklaşacağımı bilemiyorum.lütfen bana yardım lütfen!!”

Cevap: “Sevgili G! Öncelikle onun sana açılmasını beklemelisin. Onun sana açılması için ona fırsatlar ver. Okulda yanına gidip konuşmaya çalış. Onunla aynı ortamlarda bulun. Kesinlikle o sana açılmadan ondan hoşlandığını söyleme; çünkü sen yanlış anlamış olabilirsin. Çıktığı kızdan hoşlanmadığına, senden hoşlandığına emin olmalısın. Sana açıldığı an ise neler yapacağını sonra konuşuruz. Eğer açılmazsa tekrar bana yaz, neler yapabileceğini söyleyeyim.”

Bay S: “imdaaaaaaaaaaaattttttttttt acil yardımınızı istiyorum. 2senedir cıktığım bir kız var ve evlenmeyi düsünüyorum onu cok seviyorum ama nedenini anlayamadığım bir sıkıntı var icimde nedense kız arkadasım bana eskisi kadar sevecan gelmiyor içimde kıpırtılar yok oldu ama cok seviyorum ve uzaklasıyorum anlayacağınız gibi elektirik alamıyorum ne yapmalıyım sizce cevabınızı bekliyorum bu arada kız arkadasım la aramda en ufak bir tatsızlık bile yasamadım tartısma konusu bile yok cok iiiiiii davranıyoruz birbirimize ama gel gelelim bende en ufak bir heycan kalmadı”

Cevap: Sevgili S! İlişkilerde böyle sıkıntılar bazen olabilir. Bu sıkıntıları aşmak için ilişkinize renk katın. Bir tatile çıkın, değişik fanteziler deneyin. Eğer halen eski elektiriği alamıyorsan, bunun iki nedeni olabilir. Ya sen duygularından emin değilsin, ya da o duygularından emin olmadığı için sana sevecen davranmıyordur. Bu durumda oturup bu ilişki hakkında yeniden düşünmen gerekir, ama önce ikinize bir fırsat yarat. Birlikte bir haftalığına bir tatile çıkın.

Bay E: “Merhaba ben Dokuz Eylül Mühendislik Fakültesinde okumakta olan bir öğrenciyim. Sevgilimle çok güzel bir ilişkimiz vardı ancak son sıralarda çokça tartışmaya başladık, sevgilim de; seni çok seviyorum ama bu tartışmalar nedeniyle senden çok soğudum diyor. Ona biraz zaman vermemi istedi belki bu sayede beni özler ve kafa dinlemiş olurmuşuz. Ama ben çok korkuyorum, ya beni terk ederse ya bitti derse... Nolur bana bi yol gösterin. Onun kalbini yeniden kazanmak için ne yapmalıyım, bu verdiğimiz ara süresince ona nasıl yaklaşayım, nasıl davranayım. Çözümlerinizi acilen bekliyorum lütfeen...”

Cevap: Sevgili E! Umarım yanılıyorumdur, ama sevgilin senden ayrılmak istiyor. Korkmana gerek yok, zaten kız sana kibarca “bitti” demiş. Yakışıklı, üniversitede okuyan dalyan gibi bir delikanlısın, sana dışarıda kız mı yok? Onu unut ve sana sadık kalacak, evlenmeyi düşünebileceğin birini bulmaya bak.
 
Toplam blog
: 28
: 3592
Kayıt tarihi
: 12.08.07
 
 

Yaşadım özgür olduğumu düşünerek... Zincirlerimi görmeyerek... Düşlerim kaldı yadigar... Bir de sevd..