Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Cancağızım

Cancağızım
 

resim alıntıdır


Sana ne haller olmuş, can yüzünü görmeyeli?
Canevine neler konmuş, oturup söyleşmeyeli?
Geçtim saçında akı, yüzünde ki derin izi
Neden bunca zor yakaladım, gözündeki o feri?

Dostum deme "yıllar geçti, sen yoktun."
Sen benim içimde, ben sen de soluktum.
Gece kuşları selamımı getirmedi mi?
Ay ışığında bekleyenin var hala, demedi mi?

İste diyorsun bana, ne istersen yapayım
Seni gördüm ya, son arzumdu doya doya bakayım.
Gitme! Desem serabı gerçeğe çevirir mi?
Bir ömürlük özlem, bir günde ödenir mi?

O kadar uzun yollardan geldin yorgunsun
"Canım beni göğsünde dinlendir" diyorsun.
Hadi aç şarabımızı, çalsın şarkıların en içlisi
Yaşansın, vuslatın en yürekli gecesi...

Cancağızım, çileli ömrün emekçisi olmuşsun
Derdin derdimdir bilirsin, dermanın canım olsun
Feryatların, sımsıcak gülüşlerinde gizli
Çözemedim sanma, atılmaz yılların izi

Seviyordum, seni yeniden sevdim can dostum
Emek kokan ellerini yüreğime koydum
Nasıl da özledim, çocuk gözlerini, gülüşlerini
Her düşüşümde yar dostum, ben seninle doğruldum...

Kaan Kartal
 
Toplam blog
: 70
: 731
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1973 İstanbul doğumluyum. Lise mezunuyum. Evliyim. Bir reklam ajansında çalışmaktayım. Laf o..