Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Canda yitmez sen diye

Canda yitmez sen diye
 

Canda Yitmez Sen Diye



Aldığım nefes yarım teğet var mı yemine
Soluğunu özledim bende bitmez can diye
Daralır boğulurum ayet var mı yemine
Uzakta ki yakınım canda yitmez sen diye

Kardelen kar altında artık üzüpte durma
Neden yemin ettirip duyupta gelmiyorsun
Papatyaya münhasır yapraklarına sorma
Bağbansızı bahçeyi benimdir bilmiyorsun

Esirgenen mektubun saklıyorken sözünü
Hiç sabahım olmadı gölgelenir hep şehrim
Baktığım aynalar sır göstermiyor yüzünü
Bir zümrelik sarkacım bölgelenirken nehrim

Nereye gitse gönül diyerek bağda bozum
Bulutu çekse gözüm vedanı anıyorum
Tıka basa umudum solumda sağda yozum
Vefam da yolcu gibi kendimi sanıyorum

Sırça kaleler gibi yürektim kopup gelen
Serzenişin böylesi ağır geldi sağrıma
Koruyup kollar idim canda canını bilen
Nefesimi kestin de vuslat eldi bağrıma

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..