Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

05 Temmuz '09

 
Kategori
Yurtiçi Tatil
 

Çandarlı'dan geliyorum

Çandarlı'dan geliyorum
 

Çandarlı 'da


Merhabalar,

Hepinize iyi ve mutlu pazarlar diliyorum.

Pazartesi günü büyük bir heyecanla yatağımdan kalktım, elimi yüzümü yıkadım ve acilen kahvaltımızı hazırladım, hem de dört dörtlük cinsinden, ablamla birlikte kahvaltımızı ettikten hemen sonra hazırlanmaya başladık.

Giysilerimizi bir gün öncesinden hazırlamıştık zaten ve kısa bir ön hazırlıktan sonra sırt çantalarımızı alıp yola koyulduk.

Biraz yol yürüdükten sonra Dikili Çandarlı otobüslerine bindik.

Çiğli’den Çandarlı’ya kadar tam bir saat otobüs yolculuğumuz oldu.

Bir saat sonra Çandarlı’ya indik. Çandarlıya daha önceden iki kez gelmiştim. Bu yüzden yollarını biraz bildiğimiz için sıkılmadan deniz tarafına doğru yürümeye karar verdik.

Deniz kenarında çok harika bir pansiyon bulduk. Tuana Pansiyon, harika bir yerdi, hemen pansiyon sahibi ile anlaşıp odalarımıza yerleştik ve o yorgunlukla biraz yataklarımızda yattık.

Bir saat sonra hemen hazırlanıp yola koyulmuştuk bile, deniz kenarında bir çok insan hepsi denize girmiş eğleniyorlardı. Biz deniz kenarını şöyle bir gezinmekle yetindik.

Daha sonraki günler yine aynı şekilde günlerimiz geçirmeye başladık. Gündüz deni z kenarı gezilerimiz akşam ise çarşı gezilerimiz vardı. Çandarlı gerçekten gündüz ayrı bir güzel, gece apayrı bir güzel, gündüz aşırı sıcak değil serin esintili bir havası var, gecede aynı şekilde serin ve güzel bir havası var.

Bizim bulunduğumuz Tuana Pansiyonun Taras kısmı vardı günlerimizin çoğunu tarasta çay içerek geçirdik.

Bizim için harika bir değişiklik oldu Çandarlı, gezip görmek için çok güzel biryer, meşhur çandarlı kalesi var, eski tip evleri çok insan çandarlıya gidince adeta nostalji yaşıyor.

Orada bulunduğumuz sırada, oraya yakın olan bir koy ismi söyleyip gitmemizi önerdiler. Deniz köy diye bir yer, çandarlıdan tam otuzbeş dakika dağlar arasında bir koy, oraya gittik.

Deniz köy güzel bir yer yalnız çok fazla durgun, hareketsiz sadece denizi çok hoş bir koy ve az insan var, kafasını dinlemek için dinlenilecek hoş ve güzel bir yer.

Daha sonra ertesi gün Dikili’ye gittik. Ben daha önce Dikili’ye gittiğimde çok nemli bir havası vardı ve orasını pek sevmemiştim, ama bu kez gittiğimde Dikili gerçekten güzelleşmiş, iyi ve serin bir havası vardı, deniz kenarını yeni Belediye başkanı bir hayli güzel yapmış, denizi güzel ve temizdi.

Ama biz yine kendi yerimize yani Çandarlı’ya döndük.

Çandarlı huzurlu bir tatil için bence çok ideal bir yer, denizi ve serinliği sevenler için görülmesi gereken bir yer, bence çokta güzel bir köy Çandarlı, gitmenizi şiddetle öneriyorum.

Biz ablamla birlikte çok güzel bir hafta geçirdik.

Sizlerinde güzel haftalar geçirmenizi diliyorum. Hepinize iyi tatiller diliyorum.

Biz evimize döndük ama şimdiden Çandarlı’yı özledik bile, valla yeminle söylüyorum.

Hepinize sonsuz Sevgilerimi gönderiyorum.

Hülya-Alyoşa

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...