Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Canevi

Canevi
 

Canevi bu kitabımda yer almaktadır.


canevimde bir ben

bir de

sen

dönüp duran kuş çığlıkları

hey balıkçı motorları

atlaslar giyinmiş sevgilim

canevimdesin

biliyorum yaşanmışlardan 

                                       uzağım

biliyorum yenileyen yüreğim

doludizgin bir  at

                                     kovalıyor 

                                              ayrılıklarda

ben

denizlerin çekildiği yerdeyim

sevdalım

                                                                                                     

canevimde bir ben

bir de

sen

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1064
: 732
Kayıt tarihi
: 24.03.12
 
 

Türkay KORKMAZ, umuda yolculuğu ertelemez. Mermeri delenin damlanın sürekliliği olduğunu bilir. Y..