Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Canım acıyor

Canım acıyor
 

Bu nedir? Bu nasıl vahşettir, savaşmak istiyorsunuz o zaman savaşalım bu ne biçim iş 13 tane yiğidimiz gitti, bu acılara dayanmak mümkün mü? Allahım yakınlarına sabır versin.
Savaş mı istiyorlar ne istiyorlar vatanımızın bölünmeyeceğini anlamadılar mı bu ............... kişiliksizler, çok canım sıkıldı aslan gibi mehmetçiklerimize çok yüreğim yandı mahsun köy halkına anlam veremiyorum.
Bu insanların kalpleri yok mu bu insanlar acaba ruhlarını mı satmış bu kadar olmaz olmamalı, Irak devletini görmüyorlar mı ne biçim iş ?
BEN EZELDEN BERİ HÜR YAŞADIM HÜR YAŞARIM
İşte benim ülkemin benim milletimin özünde bu yatar ......................anladınız mı?

 
Toplam blog
: 41
: 1831
Kayıt tarihi
: 26.12.06
 
 

hayattttt  ..