Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '07

 
Kategori
Aile
 

Canım annem hem çok yalnız hem de çok kalabalık

Canım annem hem çok yalnız hem de çok kalabalık
 

Annem, canım annem benim; hem çok yalnız babamdan sonra, hem de çok kalabalık.

İnsanın acısında yalnız kalması mı daha korkunç, yoksa kalabalık debelenmesi mi?
Sürekli babanın toprağına el yüz sürmek istiyorum oğul, yanına yatıp uzanmak istiyorum; yağmur çamur soğuk, yaşam ve ölüm; karışmak istiyorum oğlum, kavuşmak istiyorum babana.

Annemim hem içindeyim, hem dışında; pencerenin önündeyim, dışarıdayım; annem kırıyor pencereleri, görüyorum, dokunamıyorum; atıyor kendini sokağa annem eli yüzü kan, babam; koşuyor koşuyor koşuyor babamaaaaa!....
Artık babam yok, anne yok babam artık anneeee!...

Görüyorum, dokunamıyorum, yerlerde yuvarlanıyor annem, babamın dokunduğu ne varsa yer gök, koklayıp öpüyor, bağıra bağıra ağlıyor annem; canım annem, hem çok yalnız, hem de çok kalabalık.

Banyoda sessiz yere çökmüş bulunca babanı oğul....

Dokundum babana, seslendim; korktum oğul, ölüm bu kadar yakınmış, yaşam o kadar uzak; yalnızlığımda evin içinde çığlık çığlığa, duvarlara çarpa çarpa oğlum...
Ve sonra gelenler oldu oğul ve sonra gidenler; baban da gitti oğlum, ama tam gitti; sen uzaktaydın, uzaklarda, merdivenlerde.

Ah annem, babamsız uzaklarda, çok uzaklarda, merdivenlerden yuvarlandım, yuvarlandım yuvarlandım....

Siz gidince oğul, hepiniz gitmek zorunda kalınca, ben ve Arzu, babansız bu evde, evimizde, bizde, bize sarılıp, bizli düşlerde ağladık oğlum, ağlıyoruz, daha ağlayacağız da baban, çok iyi bir insandı oğul, bildiğini biliyorum, olsun, yine bil istedim, bil oğlum!

Annem, biliyorum annem, bu çok başka bir acı, annem, biliyorum babam....

Seni çok sevdi baban oğul, beni, kardeşlerini hep sevdi baban oğlum; eşini, Eylül'ü, hayatı sevdi baban oğul; son olarak da ölümü sevdi baban oğlum, hep candan sevdi, bil oğul, biliyorsun biliyorum, ama yine bil oğlum, bil!

Canım annem
yalnızlığında
nasılsın diye
soramıyorum annem
babam!...

Canım annem
kalabalığında
ne yapıyorsun
diyemiyorum annem
babam!...

Canım annem
babamı daha
beter özlüyorum
annem
senin sesini
duydukça
sesinde annem
babam!...

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..