Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

güne_bakan(Nazenin yavrusu)

http://blog.milliyet.com.tr/gunebakanlar

14 Kasım '06

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Canım arabam radyoda

Canım arabam radyoda
 

Merhabalar efendim.Bu akşam size canım arabam ve Nihat Sırdar hikayemizi anlatacağım.Öncelikle bilmeyenler azdır ama olabilir diye açıklayayım.Artık canım arabamı tanıyorsunuz elbette ama Nihat Sırdar arkadaşta benim yaklaşık 10 yılı aşkın süredir sabahları radyoda dinlemeyi pek sevdiğim, sohbeti tatlı, girişimci cesur bir radyocu arkadaş olurlar.

Efendim Nihat Sırdar arkadaşımızda tam bir araba tutkunudur, herhalde kullanmayı denemediği bir araba markası kalmamıştır diye düşünüyorum. Sabahları hangi yolda ne kazası olmuş, hangi yol açık (ki bubir mucize ), hangi yollar kapalı o bildirir. O olmasa ben dünyanın en pahalı benzinini kullandığımızı hala bilmiyor olacaktım mesela.Ayrıca benzine nezaman zam yapılacağının önceden güvercinlerden haber alınıp herkeslere duyurulması gibi ulvi bir gönüllü görevide var bu arkadaşımızın.Yine onun radyosundan bizzat desteklediği,dünyanın en pahalı benzinini kullanma zorunluluğunu protesto etmek için sabahları sekizde klaksonlara basma eylemine katılanlardan olma gururunu ve tebessümünü taşırım.Zaten sabahları aracında kendi kendine gülen bir tip görüyorsanız lütfen yadırgamayın ,emin olun Nihat'ı dinliyordur, çünkü o tiplerden biride benim.

Efendim işte yine böyle bir sabah ben canım arabamla tıngır mıngır işime gidiyor ve radyomdan Nihat'ı dinliyordum.Fakat hava nasıl güzel karlı, lapa lapa kar yağarken tüm istanbul bembeyaz gelinler gibi süzüm süzüm nasıl gözüme güzel görünüyor anlatamam..Fakat tam ben köprüden geçerken o nefis havayı yudum yudum içime çekerken Nihat'ın anonsları başladı,"Sakın arabanızla yola çıkmayın,hava şöyle kötü böyle kötü,yollar tıkalı ,akşama tipi var,buz var vs..vs..". İşin ilginci yollar açık, hava nefis kar yağıyor tertemiz,heryer gözüme öyle güzel görünüyorki dayanamadım,radyoyu aradım.Canlı yayına bağlandım,"Havanın neresi kötü , heryer bembeyaz ıpılık bir kış sabahı, nolmuş kar yağdıysa ,canım arabamla çok mutlu tıngır mıngır işime gidiyorum " dedim.

Çocuk şoka girdi :)

Aman baylar sakın sakın bu sabah yola çıkmayın,karlı yollarda mutlu bir hanım şöför dolanıyor,diye arkamdan laf ta söyledi.Neyse akşama kadar hakkaten çok kar yağdı,canım arabam şirket önünde karlar altında mahsur kalınca mecburen şirketten bir arkadaş beni eve bırakıyor.Biz yine radyoda Nihat'ı dinliyoruz.Ben birden şaşırdım,zira Nihat radyoda sivrisineğe( radyodaki ekurisi) benden bahsediyordu"Sabahki mutlu hanfendiyi çok merak ediyorum acaba hala mutlu mu ? "diyordu.Şirketteki arkadaşlar ısrar etti,ara,ara diye.Zira hakkaten hava karlı ama eve erken döndüğümüz için biz yine çok mutluyduk:)

Neyse aradım, ki genelde radyo telefonları hep meşguldür, tesadüf buya hem sabah hem akşam ilk aramamda telefon bağlandı, ben yine canlı yayındayım.

Dedimki "Ben sabahki mutlu hanımefendi, hala çok mutluyum , çünkü yollarda kimse yok, ana yollar tuzlama yapıldığından açık ve ben yine tıngır mıngır evime gidiyorum :)"

Siviride Nihatta kelimenin tam manasıyla şaşkınlıktan dumura uğradılar :)

Bende tarihe Nihat'ı susturabilen tek bayan sürücü olarak geçtiğim için çok mutluyum hala:)

Sevgiyle kalın..

Günebakan..

 
Toplam blog
: 54
: 1026
Kayıt tarihi
: 05.10.06
 
 

Ata toprağı Karadeniz'den, terbiye ve eğitimi Trakya'dan, günebakan ve İstanbul sevdalısı eski bir m..