Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '08

 
Kategori
Babalar Günü
 

Canım babam

Canım babam
 

Canım Babam


Babaların en güzeli, en yakışıklısı, en sevgi dolusu, canım babam

BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN

Benim Babam evet onu size nasıl anlatabilirim bilmem onu anlatmak zaten çok zordur o bir arkadaş , o bir dost, o bir sevgi timsalidir. varını yogunu benim için harcayan sevgi timsalimdir.

Bu özel günde onu anlatmaya elbette kelimeler yetmez bizim daha güzel yaşamamız için bize sevgisini veren canım babama teşekkür ederim onu çok ama çok seviyorum her zaman yüregimde olacaktır.

Canım Babacıgım sana layık evlat umarım olmuşumdur ve olmak için her zamanda çaba sarf edecem hatalarım, seni üzdüm günler için senden özür dilerim
sen rahat uyu canım babacıgım biliyorumki yukarlarda bir yerde beni devamlı görüyor ve koruyorsun seni yok ama çok seven ve özleyen kızın

BÜTÜN BABALARIN BABALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN...

 
Toplam blog
: 16
: 1785
Kayıt tarihi
: 18.05.07
 
 

1964 Ankara doğumluyum. Devlet memuruyum. 16 yıl Halk Bankası’nda çalıştıktıktan sonra istihdam fazl..