Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '06

 
Kategori
Dostluk
 

Canım çiçeklerim...

Canım çiçeklerim...
 

O kadar mutluyum ki şu anda... Sizlerden gelen bu güzel mesajlar beni öyle mutlu ediyor ki... O kadar güzelsiniz ki...

Buraya gelirken hiç bunları yaşayacağımı tahmin bile etmemiştim. En güzel dostlukları burada yakalayacağımı, yüzünü görmediğim kişiler tarafından böyle sevileceğimi, hiç bilmediğim sizlere böylesine bağlanacağımı...

Talan olmuş bir bahçeydim geldiğimde. Bütün çiçekleri solmuş, güneşten bihaber, bir zamanlar coşkuyla akan dereleri kurumuş...

Sonra birden hayatıma giriverdiniz. Ya da ben sizin hayatınıza girdim, siz de bahçeme doluşuverdiniz bir anda. Önce hiç beklemediğim bir anda bir çiçek açtı, sonra bir tane daha, bir tane daha... Artık işi bitmiş gözüyle baktığım o bahçe bir anda yemyeşil oldu, dereler eskisi gibi çağlamaya, ağaçlar canlanmaya başladı. Bulutlar inatla durdukları yeri yavaş yavaş terketmeye, güneş yeniden kendini göstermeye başladı... Siz ne yaptınız bana böyle!

Kimbilir, belki de bazen öylesine yazdığınızı düşündüğünüz yorumlarınız, mesajlarınız dostluklarımızın temelini oluşturmaya başladı. Sizler yazdıkça ben çoğaldım. Ben çoğaldıkça sevginiz daha da sardı beni. Şimdi uzun zamandan beri içten gülümseyebiliyorum yine.

Dün gece yastığıma başımı koydum, gözlerimi kapattım ve bir anda kendimin farkına vardım. Gülümsüyordum... O kadar tuhaf bir durumdu ki, o kadar unutmuşum ki... Kendimi çok garip hissettim. Farkında olmadan uykuya gülümseyerek dalmak... Öyle güzel ki...

Sizinle tanışma fikri her geçen gün beni daha da heyecanlandırıyor ve bir aksilik olacak da gelemeyeceğim diye ödüm kopuyor. Düşünebiliyor musunuz, öyle birşey yaşıyoruz ki, birbirimizle tanışabilmek için Türkiye' nin, kimbilir belki de dünyanın dört bir yanından birbirimize koşacağımız günün planlarını yapıyor, bu gün için hazırlanıyor ve şafak sayıyoruz. Sadece yar için mi olur, işte bizler de yarenlerimize kavuşma heyecanı taşıyoruz. Başka nerede vardır bu birlik, bu sinerji?

Sizinle kendimi o kadar güvende hissediyorum ki... Eleştiri aldığım zaman ilk aklıma gelen siz oluyorsunuz. Şimdi köpürecekler, üzülecekler diye yayına alayım mı almayayım mı kaygısı yaşıyorum bazen. Sizleri çok seviyorum, karşımda göremesem de hayatımın, bahçemin ta içindesiniz ve hep öyle kalın. En çok bunu istiyorum. Yeni yıl bize bayramı da getiriyor. Diliyorum ki bayram da bu bakir yıla sevinciyle gelsin ve o sevinç yüreğinizin ta içine, hayatınızın her noktasına işlesin. Hepinize peşinden koskoca bir ömür sürükleyecek ve o ömrün her zerresine sağlık, şans, başarı, mutluluk, bereket ve huzur dağıtabilecek kudrete sahip muhteşem bir yıl diliyorum. Bayramın da tüm mübarekliğiyle içinizde zaten büyüttüğünüz sevgiyi daha da büyütmesini, yoksul yüreklere de bol bol sevgi ve huzur vermesini temenni ediyorum. İyi bayramlar, nice yıllar...

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..