Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '18

 
Kategori
Şiir
 

Canım Efendim

Canım Efendim
 

Gönül mabedimin, sultanı sensin.
Kul oldum aşkından, canım efendim.
Ruhumun güneşi, ışığı sensin.
Kül oldum aşkından, canım efendim.

Senin hasretinle, bir yanan benim.
Sana varmak için, yol alan benim.
Senden başkasına, bakmayan benim.
Kör oldum aşkından, canım efendim.

İzin ver ömrümü, sana sunayım.
Son anıma kadar, sende kalayım.
Gül yüzüne bakıp, mesut olayım.
Mahvoldum aşkından, canım efendim.

Dilersen al beni, çöllere savur.
Senden olsun sonum, istersen çek vur.
Dilersen bitmeyen, harınla kavur.
Kor oldum aşkından, canım efendim.

İLKER SEMERCİ

 

 
Toplam blog
: 35
: 114
Kayıt tarihi
: 11.05.16
 
 

Adana Seyhan Akkapı Mahallesinde doğdum. İlkokulu Akkapı İlkokulu'nda bitirdikten sonra kuyumcu o..