Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '10

 
Kategori
Deneme
 

Canım karımsın

Canım karımsın
 

Canim karımsın dedi ayrılırken, son şaraptı içilen bardaklardaki. Kırık bir doğum günü gecesi son ayrılıktı…

Ama canim karımsın dedi seni hala çok seviyorum, ıslak gözleriyle bakarken suratına. Ama dedi ki; ben korkağım, ben seninle olamam çünkü, ben daha kendimi bile kabul edemedim . Çok sustu yüreğim dedi sen eğlenirken çok kan ağladı aşk yaralarım . Sen gülerken ben sana baktım ve hep yapmacıktım dedi tüm mutluluklarımda. Seni hiç unutamadım ve seninde beni unutmamanı istemiştim hep dedi. Şimdi sen bana kaçamak bir hafta sonunda yalancı buseler kondurmuşsun ne fayda dedi yüreğime . Çünkü geçmişe dönmekle zaten unutmuş ve silmişsin bizi dedi.

Ama benim ömrümün tek çiçeğisin, ben basit ve ulaşılabilir bir kalpken sen hep derinlerdesin ve boğuluyor her gelen senin kalbinde dedi. Şimdi tekrar yürüyelim el ele ne fayda bir gün gelecek ben sana yine az geleceğim çünkü, yıllarca sana yetişmekten o kadar çok yoruldum ki dedi korkak yüreği….

Bırak beni dedi bırak ben senin hayalindeki insan olmaktan çıkıp kendim olayım. Bırak beni dedi ben böyle basit, sıradan bir aşığım işte .. Böyle güçsüz böyle yenilirim işte her zorluğa.. Senin yanındaki güçlü adam hiçbir zaman olamadım dedi, ayrılırken tek güç kaynağım senken ben çok yoruldum rol oynamaktan dedi..

Şimdi bırak beni lütfen arkadaşlığınla teselli etme yetmiyor. Eskiyi özlemlerinle kirletme yaşanılanları çünkü sen ben değilsin dedi. Beni şehvetli öpsen de sadece bir anlık elde etme oyunlarına harcama tekrardan yıllarımı… Beni başladığım yere çektiğim unutma acılarına geri döndürme dedi her bakışında.

Bak işte hayır diyorum sana dedi o yüzden sakın yalvarma bana çünkü dayanamam, sana yenilmemek için atlarım ilk gördüğüm kalbe ve acıtarak kanatarak sadece kendimi yaralarım bu yolda. Bilirim çünkü ne sen, ne sana yakın biri bulamayacak bu yüreğim, gezinecek tüm çingene diyarlarında ve oynayacak tüm aşağılık aşk oyunlarını..

Ama kırgınım dedi çok kırgın ve kızgınım. Merak etmiyor değilim hiçbir şeyi deli gibi arzuluyor ve öfke biriktiriyorum eski resimlerimizde. Yenileriyle mutlu oluyorum evet aşık oluyorum, seviyor, seviliyorum sınırsızca. Bir kalbi istediğim yöne çeviriyor ve ben güçlüyü oynuyorum bu aşkta dedi. Ama canim karımsın baksana resimlerime görmüyor musun gözlerimdeki hüznü.. Hangi dokunuş unutturabilir ve hangi seven yürek uçursa da beni aşkından senin yerini doldurabilir dedi ağlarken…

Evet ağlıyordu bir yürek karşısında, kime doğru bilmeden omuzlarımda bıraktı gözyaşlarını. Hiç silinmeyecek hatıralarını.. Ne kadar çirkinleşse de, sonuçta ne kadar yapaylarla sevişse de değiştiremeyecek kendi bile gönlündeki yerini.. Ama bir erkek ağlıyordu bir yerlerde kızgınlığı hayataydı aslında sevgilisine değil, basit aşklarla kalkmayı deneyecekti bu sefer belki bir gün güçlenir alırdı başka kollardan karısını..

Şimdi canim karım başka birini mi sevmiş yıllarca, şuan kimle kimin kollarında aynı sözcüklerde kirletiyor geçmişimizi ve ben neden kendime yakışmayan şeylerle intikam oyunlarına giriyorum dedi yüreği kendine… İki taraf da bilemeyecekti hiçbir zaman gerçekleri ne yazık… Sevgi vardı aşk olmasa da bağlılık vardı alışkanlık vardı en önemlisi saygı vardı ilişkilerinde şimdi ise kayıp aşkın kayıp duyguları kayıp dostlukları ne yazık….

Ama canim karımsın dedi yıllarımızı kirlettiğin için ve kirlettiğim için özür dilemeden gömüldü bir yürekte bir insan daha.. Her ikisi de çok sevilecek çok mutlu olacaklardı ve deli gibi aşkı yaşayacak olsalar bile bir yerlerde var olacaktı yaşanmış yıllar bazen kötü bazen iyi hatırlanacaktı …

Benden daha mutlu ol dedi canı karısı ona, ben kimseden güç almayacağım kalmak için dedi ve gerçek, cesur aşkı aramaktan hiçbir zaman vazgeçmeyeceğim… Ne şaşalı aşkı veren hayatımın aşkını nede dost sığınağım olan güzel yıllarımı geçirdiğim, başkasıyla kirletmeden sevdiğim seni unutmayacağım asla ama …

Devam edecek….

 
Toplam blog
: 25
: 945
Kayıt tarihi
: 12.01.09
 
 

1987 İstanbul doğumluyum. Sosyoloji ögrencisiyim. Şuan İspanya' da bulunmaktayım. Küçükken başladığı..