Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '16

 
Kategori
Şiir
 

Canım kızım

Canım kızım
 

yorgunkalemim


Bir kızım var benim.
Gözlerinin rengi önemli değil,
Sevgiyle renkli bakıyor hayata.
Yaşadığı toprak kadar vefalı,
Yediği ekmek kadar nimet bilir sevdayı.
Ezmez, ezdirmez de kendini.
Gerektiğinde bir deniz dalgası kadar öfkeli,
Bir dağ kadar mağrur ve başı dik.
Hiç kimsenin yüreğinden sevgi dilenmez.
Yalnızlığı bile sevecek kadar gururlu.
Onu hak etmeyen herkesin yabancısı,
Ve onu yüreğinden tutacak herkesin de vefalısı.
Ve hiç kimsenin gölgesi olmaz.
Hiç kimseyi de gölge etmez kendine.
Kendi ayaklarının üzerinde durabilecek kadar kendine güvenir,
Her rüzgârdan eğilmeyecek kadar da güçlü kızım.
Bir karıncayı incitmeyecek kadar merhametli.
Düşeni kaldıracak kadar da inançlı ve merhametli.
Bir kızım var benim,
Ben ona bir can verdim,
O benim bir canım oldu…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..