Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Canım kızıma

1994 Yılının 15 Nisanında

Canımdan bir can doğdu o an

Mutluluk verdin dünyama

Hoşgeldin canım kızım bana

Canım kızım büyüdün şimdi

Liseye gidiyorsun, okula gidince kendini özletiyorsun

Üzülmene dayanamam biliyorsun

Özlüyorum seni görmeyince gündüzleri

Elimde olsa çalışmam, okutmam seni

Devamlı dizimin dibinden ayırmam seni!

Allahım bu nasıl bir aşkmış

Anladım diğer aşklar yalanmış

En büyük aşk çocuğunu sevmekmiş

Allah uzun ömür versin sana

Babacığım dediğinde canım gider

Benim için bir ömre bedel

O gülen yüzün hiç solmasın

Allah başımızdan eksik etmesin seni

Mutlulukla yaşayaşın uzun ömründe

Bütün bunlar bir babanın duygusuydu, beğenmeyenler varsın beğenmesin be! Amacım duygularımı yazıya dökmekdi şu an işyerindeyken.Mustafa Tarkan anlar en azından beni:)) saygılarımla.

 
Toplam blog
: 61
: 730
Kayıt tarihi
: 19.06.09
 
 

En uzun gece olan 21 Aralık'ta rahmetli annemin dediğine göre oldukca yağmurlu bir gecenin sabahı..