Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
Okunma Sayısı
250
 

Canım memleketim

Of , Of canım memleketim ne hallere düşürdüler seni. Ne hallere düşürdüler bizi. Bundan 15 , 20 sene önceki canım memleketimden eser kalmadı, sokağa bile çıkmaya korkar hale geldik, yan yana yürümeye bile cesaret edemez duruma geldik, pislik boğazımıza kadar geldi taştı taşıyacak. Çoluk çocuğumuzla çıkıp ta ağız tadıyla bir yerlere gitmeyi bile istemez duruma geldik. Kapkaç hırsızlık adam öldürme gasp fuhuş beyaz bunlar artık olağan hale geldi, güpegündüz alenen yapılan veya olağan sayılan sayı lan normlar haline geldi göbeğinden atıyorsa sesini çıkar bak bakalım neler oluyor.

Peki neden bu hale geldik niye kimse bu gidişe dur diyemiyor kanunlarımızın yaptırım gücü ne nerde akademi siyenler nerde toplum bilimciler nerde psikologlar. Efendim uzman olmadığın konu hakkın da yorum yapamazsınız diyor bir gazetenin magazin müdürü tamamda uzmanlar konuşmuyor ne olacak biz cahillere de laf düşmüyor vah memleketim vah .bilmem son zamanlarda müzik kanallarını seyrediyor musunuz bir klipler çıkıyor akıllara zarar iç çamaşırlarıyla şarkı söylüyor bunu da sanat veya müzik adına yapıyor.

Ne hale getirdiler kızlarımızı ne hale getirdiler yavrularımızı birde magazin programları var kimin eli kimin cebinde kim kiminle ne yapmış kim bir iki saate kaç kişi değiştirmiş bumu Türk kadını bumu cennetin ayaklarının altında olan geleceğin anneleri ne hale getirdiler sizi para pul şan şöhret uğruna oyuncak haline geldiler kendi çıkarları uğruna kullanıp bir kenara atıyorlar hani o BBG dekiler hani o pop starlar hani o kendi hırsı uğruna oğlunu bile kaybeden kadıncağız nerede bunlar efendim seyretmeyin ta haber programlarına bile koydunuz, reklamlarda bile kadınlarımızın mahrumiyetini kullandınız mağaza fuar açılışlarında bile kullandınız olmadı yok sokakta defile yok meyhanede defilelerde bile kullandınız, olmadı maçlara götürüp taciz ettirdiniz bunu da flaş haber diye verdiniz efendim seyretmeyin. Geç orayı bununla kendi kabahatinizi örtemesiniz beyler çünkü bunlara özenen bir sürü genç kızımız orda burada telef oluyor onun bunun vitrinini süslüyor. geçen bir programda bir kadın konuşuyor 900 lü hatlarda çalışıyor söylediğine göre bir sürü genç kızımız orda çalışıyormuş bazılarını anneleri getiriyormuş bunlar sizin eseriniz gurur duymalısınız Türk aile yapısının altına bir dinamit koydular sizde ateşlediniz eserinizle gurur duyun şimdi. Gün bir olma zamanı gün birlik olma zamanı Türk annesi bu değil beyler tabiî ki diğer annelerimizi ve bacılarımızı kutluyorum bu keşmekeşte çocuklarına sahip çıkıp onları bu tuzaklardan uzak tutuyorlar ama nereye kadar bunu düşünmek bile istemiyorum. Lise ye giden 13 yaşındaki bir kızcağız hamile kalıyor ne diyor o kızımız ne olacak moda diyor işte ben bundan korkarım ta liseye kadar düşmüş varın üniversiteleri siz düşünün. Ne saygı ne sevgi ne gelenek ne görenek hiçbir şey bırakmadılar teker teker aldılar elimizden eğitimimizin de hali belli zaten of of of ta köylerimize kadar indiler gerisini siz düşünün ...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 7
Toplam yorum
: 8
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 616
Kayıt tarihi
: 07.11.07
 
 

01.01.1964 konya kulu yeşilyurt köyünde dünyaya geldim. Talihsiz bir olaydan sonra sol kolum kesildi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster