Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '10

 
Kategori
Aile
 

Canım oğluma

İşte yine bir doğum günü, canım oğlummm iyi ki doğdun, iyi ki varsın hayatımda…

Seninle içim huzur dolu, sana sarılmak, sarılarak uyumak en büyük mutluluğum.. Sen oldunmu yanımda zaman duruyor sanki, tüm sıkıntılarımı unutuyor sadece sen oluyorsun dünyamda..

Dün beraber çarşıya çıktığımızda yanımda yürürken ne kadar büyüdüğünü fark ettim, elinden tutamadım, artık çocuk değil kocaman bir delikanlı vardı yanımda.. İçim sızladı aslında , çünkü seninle ilişkimiz okadar farklıki o kadar alışığım ki kucağımda oturup boynuma sarılmana, elimi sımsıkı tutmana, büyüdükçe delikanlılık edasından benden uzaklaşacağın düşüncesi gözlerimin dolmasına neden oluyor.. Ama biliyorum sevgin hiç değişmeyecek, yine bana annemmm, anneciğim diyceksin dolu dolu… ben sadece gülümsediğimde "Yavrucuğum demedin ama "diyeceksin gözlerini süzerek..

Canım oğlummm, aşkımmm, huzurum benim, seni okadar çok seviyorum ki hiçbir sevgi sana olan sevgimin yerini alamaz, sen ve ablan benim sonsuza kadar sürecek tek mutluluğumsunuz.. Yok sizden başka gerçek, yüreğimdeki rüzgarlardan tatlı bir huzura dönüşen güneşimsiniz benim.. Beni hayatta tutan, zamanı anlamlı kılan tek varlığım oğlummmmm, her şeyin gönlünce olacağı bir yşam kucaklasın seni, ağlayarak geldiğin dünyada gülücükler eksik olmasın yüzünden. Hep sevgiyle yaşa ve seni nekadar çok sevdiğimi hiç unutma…

NİCE YAŞLARA BİRTANEM, OĞLUMMMM, BATUHANIM CANIM YAVRUMM. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.NİCE NİCE YAŞLARA HEP BİRLİKTE ÇOK UZUN YILLARA. SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVEN ANNEN.
 
Toplam blog
: 27
: 6377
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

42 yaşında 2 çocuk annesi bir bayanım. Çalışıyorum, yazmaya dün karar verdim, nekadar başarılı oluru..