Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Canım Sevgilim

                               Canım Sevgilim
Kalbime ektiğim sevgi çiçeğimsin canım sevgilim.
Ruhumun aynası, yaşama sevincim.
Huzurlu hayatım, en büyük mutluluğum.
Seni çok öpüyor, çok seviyorum canım sevgilim.
 
Ruhumuzda el ele, gönül gönüle vererek,
çocuk saflığı ve bin bir emekle büyüttüğümüz yüce sevgimiz.
Gökten yağan yağmur taneleri kadar saf ve temiz.
 
Sevgilileri kıskandıran biricik aşkımız.
Bütün aşıkların kalplerinde dile gelir, söz olur.
Aşkın kitabı olur.
Çağları aşar, çığır açar, efsane olur.
 
Sen, bana doğanın bahşettiği en güzel armağansın.
Hayatın bana verdiği en değerli hediye.
Sana olan aşkım dünyanın çok ötesinde bir duygu.
Kalbimden kalbine uzanan aşk köprüsü.
Evren kadar derin bir hisle kuşanan sevgi bağı.
 
Canım Sevgilim;
Bir ömür boyunca beraberiz.
Birbirimizi her an çoğalan bir aşkla seveceğiz.
Kalplerden silinmeyen ölümsüz aşıklar gibi
yan yana, el ele, göz göze, diz dize.
Birlikte yaşayacağız, birlikte öleceğiz.
 
Sen, benim kalbimde yaşıyorsun. 
Bende senin. 
Diğer yarınım senin.
Diğer yarımsın canım sevgilim.
 
Aşkımız mutluluğa kollarını açar.
Her anını keyifle, huzurla yaşamaya değer.
Sen, hep kalbimde ol, 
bana büyük aşkın yeter.
Dünyamsın, her şeyimsin canım sevgilim.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..