Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '14

 
Kategori
Deneme
 

Canım yavrum bana anne der misin?

Canım yavrum bana anne der misin?
 

Canım Yavrum,

Bu bloğa hep yüreğimin sesini yazdım ben. Bugün de sana hitap etmek istedim, sana bir şeyler yazmak garibime gitse de. İnanamıyorum bir gün var olabilme ihtimaline. Yüzüne bakmak, saçlarına dokunmak. Özenerek kıyafetlerr almak çok uzak geliyor bana. Bir insan yetiştirecek seviyeye gelebilecek miyim bir gün ya da daha ne kadar yaşayabileceğim bu şekilde, bu soruların cevabını bilmiyorum, eğer olur da kavuşursak ne kadar zaman senin yanında kalacağımı bilemeyişim gibi.

Umudum, mavim, sevdam sevimli bir bebek olup geleceksin belki de kollarıma, sana ihtiyacımız olacak seneler boyu. O güzel masumiyetini hep üzerinde taşı, sana kurban olacak annen ve baban.Seni çok seveceğime şimdiden söz veriyorum meleğim.Sevdiğim adama yakın olmasına izin verebilecegim tek kız sen olacaksın. Ya da babanın bana yakın olmasına izin vereceği tek erkek.

Mutlaka sende hatalar yaparak büyüyeceksin. Bizimde geçtiğimiz yollardan geçeceksin. Ama yeni yolların da olsun. Kaybolabilir, düşebilir, şaşabilirsin. Her seferinde kucağımı açıp saracağım seni.Hayatın seni üzeceği zamanlarında olacağını düşünüce içim acıyor bazen. Gerçekten üzüleceğin acılara layık görmüyorum seni. Ağlamayı, acı çekmeyi yakıştıramıyorum sana. Ama bir yandan da bir "şey" olmanı, bir yer edinmeni, evrene bir şeyler katmanı, bu zevki yaşamanı o kadar çok istiyorum ki. dayanağın olmayı, dayanağım olmanı istediğim kadar çok hem de.

Korkuyorum. Hayatın sana kötü davranmasından korkuyorum. yanlış seçimler yapmandan, kalbinin kırılmasından çok korkuyorum. Sana bildiğimi anlatamamaktan, gösterememekten çok korkuyorum. Seni saçma bir insan, saçma bir araba, saçma bir hastalıktan dolayı kaybetmek istemiyorum, sevginden olmak istemiyorum. Çünkü itiraf etmek istemesem de sana, senin bana duyacağından daha fazla ihtiyaç duyuyorum. Bencillik deme ne olur, sen de anlayacaksın; eğer var olursan..

Kız olursan düşünmedim ama erkek olursan Mehmet olacak adın. Sen bize Allah tan gelen en güzel hediye olacaksın. Hiç birşeyden korkma yanında baban ve ben olacağız inşallah. Beraber gideceğiz basketbol maçlarına, beraber izleyeceğiz en güzel animasyonları ve beraber bineceğiz Çarpışan arabalara. Babaannen hep yanımızda olacak, bizim O nu sevdiğimiz kadar sende O nu çok seveceksin buna eminim... sana her baktığın da rahmetli dedenden bir parça görecek..Büyüyünce, sana anlatacağım anneannene ve dedene sen doğana kadar neler neler çektirdiğimi. Deden seni Çok şımartacak yavrum. Bayram olacak seninle gideceğiz dedenin yanına, sana çok sıkı sımsıkı sarılacak. Tıpkı küçük bir kızken bana sarıldığı gibi.. Ben alacağım sana en güzel ayakkabıları, ben uyutacağım seni sırtını kaşıyarak. Sonra hasta olacaksın sen, beraber gideceğiz doktora, sen güleceksin biz güleceğiz canım yavrum.

Sonraaa amcaların seni koyu bir Fenerbahçe li olmanı isteyecek, dayın ve dedense Beşiktaş lı. Baban ve bense güleceğiz hepsinin hallerine. Sen bir güleceksin biz bin güleceğiz gerçekte.

Canım yavrum. Yokken bu kadar gülümsetiyor hayalin, bir de geldiğini düşününce. Ben nasıl olurum bilmem.Senin dünyamıza geliş anından itibaren bir günlük tutmak düşüncesindeyim canım yavrum.

Bu arada sakın söyleme ama aramızda kalsın baban çok güzel masal anlatıyor, en güzel masallarını sana anlatacak güzel uyu, mutlu uyan diye.... Herşey çok güzel olacak canım yavrum… O mükemmel bir adam, seni ve beni gözünden sakınacak bir baban var..Her düştüğünde elinden tutup kaldıracak bir annen ve bir baban olacak.. Hep yanında olacağız Allah izin verirse...

Kime benzeyeceksin bilmiyorum ama baban bana benzemeni çok istiyor, benimse senin için tek dileğim sağlıklı olman...Seni çok ama çok sevecegimize söz veriyorum, bizi çok bekletme olur mu?

Bir de şu ihtimal var. Olur ya belki Rabbim belki seni dokuz ay taşıyıp karnımda büyütmeme izin vermez. Bunu da düşündüm. Belki ak sütümle besleyemem bedenini ama ruhunu süt kadar tertemiz duygularla besleyebilirim.
Belki aynı kan dolaşmayabilir damarlarımızda , ama yine de canına can olabilirim.
Belki dokuz ay taşıyıp büyütememiş olabilirim karnımda, ama yüreğimde büyütürüm ve yine orada taşırım ömrüm boyunca.
Sen doğmak üzereyken çekilen sancıları yaşayamasam da, yokluğunda çektiğim sancılardan bahsedebilirim sana..
Belki aynı göz rengimiz olmayacak veya tenimiz birbirine uymayacak ama yine de aynı türküleri şarkıları söyleyebiliriz, benzer gülümseyişe sahip olabiliriz mesela.
Karnımda beni nasıl tekmelediğini anlatamasam da feleğin tekmelerinden koruyabilirim mesela
Belki vücudumdan bir parça verememiş olsam da , gözyaşlarımı ve yüreğimi verebilirim avuçlarına
Emin ol sonsuz bir sevgidir ayaklarına serilecek olan.

Canım yavrum
Ben razıyım olmazsa olmasın cennet ayaklarımın altında
Kanımın son damlasıyla korur, sarmalarım kanatlarımla
Yeter ki sevgini sun varlığınla dünyama
Yemin olsun esirgemem anne şefkatimi
Sana söz yazgın kader yazımdır.
Sevgi dolu yüreğim var ortaya koyacak, bir de zavallı canım
Sorarım sana minik kuzum olurmusun evladım
O yüce sevgiyi salarmısın kalbime
O güzel duyguyu kalbime eker misin
Canım yavrum bana anne der misin?

 

 
Toplam blog
: 146
: 762
Kayıt tarihi
: 02.05.14
 
 

İnsanları ve yaratılmış tüm canlıları severim. Yazmak amatörce de olsa hayatımda bir süredir var...