Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Canım

Canım
 

Özledim seni canım ve sana olan özlemim hiç bitmedi bitmeyecek.

Bazen dertlerim depreşiyor.

Bugün yine öyle bir günümdeyim.

Bazen unutuyorum biliyor musun? Elim telefona gidiyor seni aramak için.

Ah be canım öyle ihtiyacım var ki sana.

Ellerin geliyor aklıma hiç unutmamışım ol ellerini.

Saçların sonra.

Sözlerin geliyor bazen zehir zemberek olan sözlerin meğer ne dersler varmış o sözlerinde bunu şu an daha iyi anlıyorum.

Kırmak isterdin, üzmek incitmek, ağlatmak isterdin,

Hiçbir anlam veremediğim o davranışlarında meğer ne kadar haklıymışsın da ben bilemezmişim.

Tek başına kalmaktan memnundun sen.

Çok kızardım buna ben ama ne garip şimdi sende onaylamadığım birçok şeyi yapıyorum ben.

Hem aranıp sorulmak isterdin hem de ben aradığımda sitemler eder kızardın aramaktan korkardım seni.

Seni seviyorum demezdin mesela ama öyle davranışların olurdu ki ben beni derinden sevdiğini bilirdim.

Çok gururluydun canım.

Hep başın dimdikti.

Kimseye minnetin yoktu.

Öyle açık sözlüydün ki.

Karşımda ki üzülür mü diye hiç düşünmezdin üzerdin ve hep haklı çıkardın.

Ülke olaylarına hassasiyetin çoktu, nerede neler oluyor hep bilmek ister haksızlıklara şiddetle karşı çıkardın.

Magazini bile takip ederdin de şaşırır gülerdim sana hissettirmeden.

Babanın oğlu da olsa yanlış yapanın yüzüne söyler acıtırdın, incitirdin ve kıssadan hisse dersler verirdin.

Özledim canım çok özledim.

Kocaman kadın da olsan hiçbir şeye ihtiyacın olmasa da fark etmiyor ANNECİM Sana her zaman ihtiyacım var ve hep olacak.

Kimseler yerini tutamıyor.

 

 

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..