Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

18 Nisan '08

 
Kategori
Felsefe
 

Canımdan ötesi

Canımdan ötesi
 

Senden ötesi bir hayatım olacak mı diye düşünürken, o sen olmadan düşünülemez olan hayat.

Senden öte bir ben olacak mı? Ki o senlen olduğum halde hiç yokmuşun kadar sana susamak.

Bendim desen, bana senden öte bir can olan, içinde yaşayan ve senden olan.

Bendim o bendim desen, senden öte; ama içinde yaşayan bir can

Ve o can ki canından ötesi bir parça olan!

Ve senden ötesi ölümdür bana, o yaşam uğruna olan ölüm!..

Sen ve senden öte düşünülemez olan bir yaşam, bir hayat!..

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..