Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '15

 
Kategori
Çocuklar ve ilkler
 

Canımın canı, hoşgeldin!..

Hoşgeldin, Bebeğim..

Itır kokulum, Melek yüzlüm Hoşgeldin…

Annenin masumiyeti, Babanın kararlılığı yansımış yüzüne..,

Canımın Canı, Hoşgeldin.!

Yıllar önce baban dünyaya geldiğinde, onu ilk kucağıma aldığımda, sevginin masumiyetinin ışığını hissetmiştim yüreğimde..Baban dünyadaki yaşam kaynağım, hayatımın ışığı, Allaha her gün şükretme nedenim olmuştu benim.. Ve yıllar sonra şimdi sen ; yüreğimde hissettiğim, ilk masumiyet ışığısın bebeğim….Hoşgeldin.!

Evlat Bal, Torun baldan tatlıdır derler büyüklerimiz.  Haklıymışlar haklı olmasına. ama; sakın kıskanma meleğim  sen canımın canısın, baban ; her daim benim  ilk  gözağrım..

Şanslısın; güçlü ve kararlı bir baban , yüreğinin masumiyetinin gözlerine yansıdığı bir annen var sahip olduğun  ve bunun önemini büyüdükçe, merhaba dediğin bu dünyayı tanıdıkça; daha iyi anlayacaksın...

Anneni ilk gördüğümde keşke demiştim içimden, keşke böyle bir kızım olsaydı benim de.. Kalpten istemişim demek ki… Kısa bir süre sonra Allah dileğimi gerçekleştirdi… Annenin masumiyeti babanın güçlü yüreğine sevgi  tohumları ekti, hayatına huzur getirdi ve beni çok mutlu eden evlilik kararı verildi..Ve ardından, yaşamın bana sunduğu babandan sonraki en güzel hediye olan ; sen geldin.. Hoş geldin…

Yaşamın süresince senin için çok önemli olacak  küçük bir sır vereceğim sana şimdi... ‘

Birbirlerinin ruhunu besleyen  iki sevgilinin;  saygıdan güç alan, güvenle büyüyen gerçek sevgisinin kanıtısın sen’’…

Meleğim,bebeğim,masumiyet ışığım benim..Yüreğinin ve aklının en önemli köşesinde bu küçük sır hep saklı dursun, sakın unutma emi..

Söylemem gereken bir şey daha var sana...Şimdiden bil istedim. Sana ait olan bu masalda sen, beni hangi oyunda ve nerede istersen ; istediğin sürece ben hep ordayım, yanındayım..

Ben kim miyim ?

İlk gözağrısı baban olan, anneni kızı gibi seven, seni heyecanla bekleyen;  bildik, tanıdık babaannelere pek benzemeyen, ama seni her zaman çok sevecek, istediğin sürece  yanında olacak;  babaannenim ben..

 

Hoşgeldin  bal’dan tatlım…

Canımın canı Hoşgeldin.!!

 

 

 

 
Toplam blog
: 22
: 190
Kayıt tarihi
: 07.01.13
 
 

Eğitim: İletişim( Radyo-Televizyon) Meslek:  Radyo ve Televizyon haber program yapımcı ve sunucu...