Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Canımın canı sevdiğim

Canımın canı sevdiğim
 

Söke


Özlem sularında yıkanmak ne kadar zormuş, anladım
Kapılar açtırmayan kimsesizliğe katlanmak çekilmiyor
Seninle bir gül dalında olsak da öyle yaşamaya varım
Canımın canı sevdiğim, merhaba efendim  

Daha ilk akşamdan yıllarca susuz kalmış gibi özledim seni
Acabalar macabalarla sıkıştırıp sorguladım kalbimi
Dolunayda gördüm hasret ateşiyle tutuşan gözlerini
Canımın canı sevdiğim, merhaba efendim  

Sensiz hayat sanki dikenli yolda yürümek gibi bir şey
Öfkeli rüzgâr kesilen anılarımız yaşartıyor gözlerimi
Okyanusun ortasında pusulasız kalmış gemiciler gibiyim
Canımın canı sevdiğim, merhaba efendim  

Ah sevdiğim yanımdaysan, penceremizde ışıklar yanıyorsa
İnadına sevdalı Şehzade’yi Kafdağı’nda tutmak kolay mı?
Değme keyfime bir de gökkuşağındaki umutlarımız uyanıyorsa
Canımın canı sevdiğim, merhaba efendim  

Yalnızlık ikliminde bekletmedin geldin, sensizliğim bitti çok şükür
Leyla’nın Mecnun’u gibi çöllere düşürmedin beni
Haydi, ısıt ne olur sensiz akşamlarda üşüyen kalbimi
Canımın canı sevdiğim, merhaba efendim
16 Ağustos 2008 

Oyhan Hasan Bıldırki 

 
Toplam blog
: 51
: 1343
Kayıt tarihi
: 31.08.06
 
 

1947 Haziranı'nda Bağarası'nda doğdu. İlkokulu doğduğu yerde, ortaokul ve liseyi Aydın'da okudu. ..