Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '07

 
Kategori
Anneler Günü
 

Canımın yarısı

Canımın yarısı
 

Anne! Şimşek çakıyor ve ben korkuyorum her zamanki gibi .Odam karanlık. Sen yanımda olsaydın. Saçlarımı okşardın yine yağmur gibi ellerinle. Sonra masallar anlatırdın ben uyuyana dek. Sonu hep mutlu biten masallar. Sonunu yakalayamaz uyurdum ama rüyamda görürdüm mutlu sonları hep.

Uyandığımda yanıbaşımda bulurdum seni. Mutfaktan mis gibi kokular gelirdi. Kahvaltı yapardık birlikte. Saçımı iki yandan örerdin sonra gezerdik el ele.
Nerdesin anne? Şimdi nerdesin? Masallarını özledim. Bana burda kimse masal anlatmıyor. Kimse gelmiyor şimşek çaktığında yanıma. Kimse sen olamıyor be annem.
Neden sallandı evimiz. Duvarlar neden yıkıldı üstümüze. Seni neden kaybettim anne! Oysa o gece ben uyurken alnıma sıcacık bir öpücük kondurup beni ne kadar sevdiğini söylemiştin. Uykum ağır basmış gözlerimi açamamıştım. Bende seni çok seviyorum anne. O gece söyleyemedim ama bende seni çok seviyorum hemde canımdan çok.
17 Ağustos derin izler bıraktı bende annem . Bacaklarımı kaybettim, canımı kaybettim .Canımın yarısını toprağa verdim o gece. Sana son bir kez Seni Seviyorum diyemeden. Beni duyuyor musun şimdi anne? Sensiz yarım kaldım. Bana kızmanı, azarlamanı bile özledim.Genç kız olduğumda attığın ilk tokatı, ilk kez sevgilim olduğunu öğrendiğinde verdiğin öğütleri. Seni işte, herşeyini.
Bugün anneler günü. Her anneler gününde güzel ellerine güzel çiçekler verirdim. Şimdi bir avuç toprağın üzerine bırakacam o çok sevdiğin kır çiçeklerini. Toprağını öpecem tıpkı ellerinmiş gibi.

ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN ANNEM!...

(Bu yazımı depremde annesini kaybeden bütün çocuklara yazıyorum. biz çok şanslıydık ya onlar!ve bütün annelerin anneler gününü kutluyorum kendi anneminde.Onu çok seviyorum.Her ne kadar belli edemesemde.Bence bugün herkes eve gitsin annesine sarılıp onu ne kadar çok sevdiğini söylesin.Sevdiklerimizin kıymetini her zaman biliriz umarım...)

Yazımda kullandığım resim www.kalbim.gen.tr adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 63
: 512
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1984 zonguldak doğumluyum. İkizler burcuyum:) Z.K.Ü endüstriyel elektronik mezunuyum. İlgi alanla..