Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Canın istediğin de starsın beni

Bana ne öğrendin diye sorma,

Bildiğim her şey yalanmış,

Ve anladım ki bir kadın için fedakar olmak

Ona yalnızca zaman kazandırırmış.

Çok değil daha birkaç ay önce,

Önce sevdiğim rengi unuttun,

Sonra rüyalarımı hayra yormayı,

Koynunda yılan gibi uyusaydım

Her sabah sevişmiş bir bedenle uyanacaktım.

Bir tanemsin sen ya da öyle diyelim,

Sen şimdiden kalbinin kefenine sarmışsındır sarı saçlarımı,

Ve sana aldığım çiçekleri koklamadan vazoya bırakırken

Anladım ki sevgilim ben,

Senin yanın da sadece mutluluk oyuncağıyım

Canın istediğinde satarsın beni.

 
Toplam blog
: 105
: 349
Kayıt tarihi
: 18.09.08
 
 

Mersinli'yim. Kanımda Akdeniz ve aşkın mavisi var. Oldukça pozitif bir ruh halim var. Giyinmek benim..