Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '13

 
Kategori
TV Programları
 

Canlı/ O Ses Türkiye – Düello : Ayda Mosharraf & Aydan Ceren Yolcu – Ayda çok özel ve sesi de güzel

Canlı/ O Ses Türkiye – Düello : Ayda Mosharraf & Aydan Ceren Yolcu – Ayda çok özel ve sesi de güzel
 

Canlı elemlerdeki bu düelloda, Murat Boz ile Hadise’ nin yarışmacıları olan Ayda Mosharraf ve Aydan Ceren Yolcu karşı karşıya geldi… Format gereği kimin üst tura çıkacağına yine seyircilerden gelecek SMS lerle karar verilecekti…

Hadise’ nin yarışmacısı olan Aydan Ceren Yolcu, ‘ O Benim Dünyam ‘ adlı parçayı seslendirdi ve hem Türkçe hem İngilizce yorumlarını aynı şarkı içinde bir arada başarıyla birleştirmeyi başardı… Bana biraz bağırıyormuş gibi söylediğini düşündürtse de yine de şarkıyı güzel yorumladı…

Murat Boz ‘ un enfes sesli yarışmacısı Ayda ise kendi tarzının tamamen dışında bir şarkı olan ‘ Uzun İnce Bir Yoldayım ‘ ı kulaklarımızın alışık olmadığı tarzda, oldukça farklı ses oyunlarıyla okudu ve açıkçası beni bu yorum hiç de rahatsız etmedi…

Ama itiraf etmeliyim ki, aynı durumda ben olsam böylesine cesurca davranamaz ve şarkının orjinaline sadık kalırdım… Sırf o açıdan bile Ayda ‘ yı özgüveni nedeniyle kutlamak gerektiğine inanıyorum… Tabi ki bu anda tercihi halkımız yapacaktı…

Yukarıda belirttiğim nedenlerden ötürü şarkının özüne sadık kalmadığı için Ayda’ nın halkımızdan bir tepki görüp görmeyeceği konusunda şüphelerim vardı… Oylama sonucunda gördük ki, bu korkulara hiç gerek yokmuş, çünkü gelen oylar Ayda ‘ nın Türk halkı tarafından fazlasıyla benimsendiğini açık seçik ortaya koydu…

% 83 e % 17 gibi çok büyük bir farkla Ayda Aydan Ceren’ i geride bırakmayı başardı…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/canli-o-ses-turkiye-duello-ayda-mosharraf-aydan-ceren-yolcu-ayda-kusursuz-guzelligini-puruzsuz-sesiyle-susluyor-04022013-video-linki-dahil/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..