Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Canlı bomba uyarısı (…)

Canlı bomba uyarısı (…)
 

Bence panik yapmanızda fayda var.

Endişelenmenizde, korkmanızda, yolda yürürken tedirgin olmanızda.

Biriyle alışveriş yaparken, soru sorarken, el sıkışırken, yan sanılma ihtimaliyle göz göze gelirken…

Etraf canlı bomba.

Patladı patlayacak.

Pim mim yok, zaman ayarı yok.

Direk patlayan cinsten. Hani 10 saniyede etkisiz hale getiririm diye düşünseniz, ne mümkün.

Son bir haftada yaşadığım birkaç olaydan bahsedeyim.

Ev arıyorum, sahibinden bir ilanı inceledim 4+1 normal bir ev, kira 2000 TL İzmir için 2000 TL yüksek bir fiyat, örneğin yalıda evler ortalama 1200 ila 1500 arası değişiyor ultra lüksleri 2000-2500 TL.

İlan sahibine mesaj gönderdim. “Hanımefendi biraz pahalı değil mi?” hepsi bu, ne bir eksik ne bir fazla.

Yan yana olsak iki tokat yerdik cinsinden bir cevap aldım.

Bir masa üstü bilgisayar (ikinci el) ilanına mesaj gönderdim, “sıfırı kaç para acaba” diye sordum sadece. İki ay olmuş alalı, hani kaça aldın demeye getirdim.
Allahım sen misin bunu diyen. İlan sahibi Öğretmen arkadaşımız ben şu kadara aldım diyebilecekken, benim beynim olsa google'a girip bakacağıma kadar beş satır döşemiş.

En son Pazar akşamı, saat 23 gibi. 12 yaşındaki oğlum “ben okula gitmek istemiyorum” diyerek başladı ağlamaya.

Sabahın 07 sinde kendi saatini kurup kalkan, hazırlanan. Koşa koşa okuluna giden çocuk.

Ne oldu?

Türkçe öğretmenim Cuma günü tokat attı. !

Bismillah okullar açıldı ilk günler! (bu konuyla ilgili yarın ayrı bir blog yazacağım)
Diyeceğim o ki, siz siz olun.

Tedirgin olun, dikkatli olun.

Eğin kafanızı önünüze Kimseyle göz göze gelmemeye özenli olun (…)

 
Toplam blog
: 34
: 409
Kayıt tarihi
: 24.12.08
 
 

1969 doğumluyum, Psikologum. Tüm canlıları seviyorum. Yaşamın daha güzel olması gerektiğini düşünüyo..