Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '10

 
Kategori
Yazılım
 

Canlı destek, online destek yazılımlarının pazarlama ve halkla ilişkilere faydası

Canlı destek, online destek yazılımlarının pazarlama ve halkla ilişkilere faydası
 

online destek


Online destek halkla ilişkilerin, müşteri ilişkilerinin olgunlaştırılmasında kurum ve kuruluşlar ile ziyaretçi arasındaki en etkin iletişim aracı olmasının yanı sıra etkili bir pazarlama platformudur.

Online destek yazılımları sahip oldukları araçlar sayesinde pazarlama ve halkla İlişkilerin temel kavramlarından olan hedef kitle belirlenmesi, çift yönlü iletişimin sağlanması ve yüz yüze iletişim kurdurabilmesi ile pazarlama ve halkla ilişkiler için avantajlar sağlamaktadır. Ayrıca ziyaretçi ve müşterilerin ürün ve hizmetler hakkında bilgilendirilmesi ve sorunlarına çözüm sağlamasından dolayı kuruluşların müşteri ilişkilerinin de başarılı olmasını sağlamaktadır.

Günümüzde kurum ve kuruluşlar internet siteleri aracılığı ile ürün ve hizmetlerini tanıtmakta ve pazarlamaktadırlar. Fakat bu kurumların internet sitelerinden kaybettikleri potansiyel müşteriler bu kurumların sahip oldukları müşterilerin kat kat fazlasıdır. Sebebi ise basit ama göremedikleri bir hatadan kaynaklanmaktadır. Bu kurumlar yüksek rakamlar ödeyerek yâda yatırımlar yaparak ürün ve hizmetlerini pazarlayabilmek için iş gücü ististam ederek iletişim ofisleri, mağazalar ve reyonlar açmaktadır. Bu mekânlarda potansiyel müşterileri ile birebir iletişim kurmakta ve faaliyet göstermektedirler. İnanın bu kuruluşların hepsinin öyle bir mağazası vardır ki içerisinde yüzlerce hatta binlerce müşterisi olmasına rağmen hiç bir müşteri temsilcisi olmadığından bu ziyaretçiler sadece içeride ürünlerinin altında yazan açıklamaları okuyarak müze gezer gibi ürün veya hizmetlerden faydalanmaya çalışırlar. Kısacası bu kuruluşların sabit mekânlarını ziyaret eden potansiyel müşterilerinden çok daha fazlası internet sitelerini ziyaret etmektedir. Bu ziyaretçiler için bırakın pazarlama faaliyeti yürütebilmeyi, sadece tek yönlü veya gecikmeli iletişim kurulmasından dolayı memnuniyetsizliğe ve güven eksikliğine dahi sebep olabilmektedir. Canlı destek hizmetinin potansiyeli fark edilmemektedir. Durumu daha da vahim hale getiren internet mecrasında rakip kuruluşun bu potansiyeli değerlendirmesinin ne kadarda hızlı olacağıdır.

Bu konuda detaylara ulaşmak, canlı destek yazılımı ve online destek yazılımı hakkında detaylı bilgiler almak istiyorsanız bu bloğu takip edin.

 
Toplam blog
: 3
: 847
Kayıt tarihi
: 11.04.10
 
 

Yazılım konusunda aldığım eğitimler sayesinde bu sektörün faydalarını ve ihtiyaçlarını çok iyi bil..