Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '10

 
Kategori
Mizah
 

Canlı Yayın Komiklikleri

Canlı Yayın Komiklikleri
 

CANLI TELEFON BAĞLANTISI


CANLI TELEFON BAĞLANTISI :))

Her zaman söylediğimiz gibi Türkiye’nin tartışmasız en az dinlenilen radyo-eğitim programı adsız kahraman’a bağlanan telefonlar bazen bizi şok etse de bazen beynimizin sınırlarını çok zorluyor.

Çok fazla reaksiyon gelmeyen yayınımızı zevkle dinleyen dinleyicilerimizin telefon bağlantılarından en güzeli 29 Mayıs günü gerçekleştirdiğimiz program’da oldu.

Yayının birinci saati sona erdikten sonra bir telefon geliyor. Yayına bağlanmak isterken iki kez üstü üste hattan düşen kişi üçüncü kez ısrarla arayıp bağlanıyor.

Bunun üzerine çok acil bir derdine deva olmamız gereken bir dinleyicimiz olduğunu düşünerek heyecanla telefonu açıyoruz.

İşte o efsanevi diyalogdan kısa birkaç cümle.

-İyi akşamlar buyurun.

-İyi akşamlar.

-İsminizi öğrenebilirmiyim?

-Aunsar?!?! (yerel lehçeyle Ensar denildiğini yayından sonra öğrendim)

-Pardon sesinizi duyamadım bir daha rica edebilir miyim?

-Aunsar?!?! Ben istekte bulunacağum.

-İstekte mi? Şarkı mı istiyorsunuz?

-Hee, şarku isteyeceum. Recebim istiiiirum. (Recebim yerel bir müzik grubunun adı oluyor)

-Hmm. Biz eğitim programı gerçekleştiriyoruz. Normalde şarkı çalmıyoruz ama zaman kalırsa yine şarkınızı çalmaya çalışalım. Bakın burada Cem Hocamız var eğitimle ilgili bir isteğiniz var mı?

-Aeee… Eğitim mi? Yok. Ben Recebim istiiirum.

-Peki, teşekkür ediyoruz size. İyi akşamlar görüşmek üzere.

Telefonun kapanmasıyla hepimizde bir şok ifadesi hakimdir. Hepimiz ne olduğunu anlamaz bir şekilde birbirimize bakmaktayız. Benim ilk cümlem Cem’e şu oluyor:

-Cem hocam Recebim’le ilgili ne düşünüyorsun?

 
Toplam blog
: 352
: 2915
Kayıt tarihi
: 05.06.10
 
 

Jack Amca, düşünsel dünyasındaki gelişmeleri dışa vurmak niyetiyle başladığı yazı yazma sevdasına..