Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Canlılık destanı

Canlılık destanı
 

milliyet.com.tr


Bilmezdim kelebek iken çiçeğe hizmet ettiğimi,

Arı iken sessiz sedasız sevgiye aracılık ettiğimi

Bilemezdim, kısa ömrünün baharlarda bittiğini

Kuş iken tohumları oradan oraya sevk ettiğimi,

...

Geniş ovalara yayılırdık, sevgi için yarışırdık,

Çoğaldık sürülerce, böyle sürecek sanırdık,

Yırtıcılar sardı çevremizi, öylece sınırlandık,

Bilemezdik, kıtlığa sebep cezalandırıldık.

...

Yırtıcıyım ben yakalar, parçalarım

Otçulu arar, bulur yakalarım

Bitkiler dostumdur, aralarında saklanırım

Sevgi için ölümüne kadar savaşırım

Bir canlı geldi ki neslim bitecek sanırım

...

Ben insan; geldim, gördüm ve düşünüyorum,

Görmediklerimi, bilmediklerimi düşlüyorum,

Atam ile geçmişte olanları çözümlüyorum,

Şimdi kendimle barışıp, geleceğe dair,

Herşeyi merak edip, evreni gözlüyorum

Çağdaş Aralık 2009

 
Toplam blog
: 110
: 1205
Kayıt tarihi
: 30.05.07
 
 

"Yazıyorum o halde düşünüyorum" diyen, güncel gelişim ve değişimleri takip ederken anlam ve kavramla..