Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '11

 
Kategori
Aile
 

Canpare

Canpare
 

Benim bir ablam var. Evet yanlış duymadınız benim bir ablam var.  

Şanslısın diyenleri duyar gibiyim.  

Bir de şunu dinleyin o zaman.  

Benim, canımdan çok sevdiğim, kavga edip tartışırken bile kıyamadığım, ağladığında baş parmağımla göz yaşlarını silerken sarıldığım, bazen "yeter Şeyma tamam" demesine rağmen hala yanına sokulmaya çalıştığım, aklımda ne varsa; utanmadan, sıkılmadan anlattığım, bütün yaralarımı, acılarımı gören ve benim biri tarafından üzüldüğümü bilse delirecek bir ablam var.  

Şans böyle bir şey işte. Paraymış, pulmuş...  

Bunlar somut detaylar...  

Bize soyut bir şeyler lazım soyut ve şanslı bir şeyler.  

Kardeş mesela. Kardeş lazım.  

Ben şansla yüklü bir küreyim. Nötr. Artısız, eksisiz.  

Biri ablasını anlatırken; "Ablamla şunu şunu yaptık" derken sadece dinleyen biriyim. Çünkü benim ablam ben ona her zaman yaptığım esprileri yaparken "Bunu daha önce yapmıştın" demeyen, Ona "Brownie" aldığımda sevinen, küçük şeylerle yaşamayı öğrenen bir insan.  

Çünkü benim ablam ben gecenin kör vaktinde yattığım yerden "Ablaa" diye bağırdığımda, hemen yanıma koşan, açamadığı gözlerinin arasından beni görmeye çalışan ve ben "Bir bardak su istiyorum" dediğimde üşenmeden gidip getiren "Al ablacım üzerini de ört" diyen insan.  

Çünkü o bu dünyada zor bulunanlardan. Hani dersiniz ya;  

Bulunmaz Hint kumaşı.  

İşte tam da ondan.  

Çabuk parlayıp hemen sönen ve dünyanın en merhametli insanı olduğuna hepimizi inandıran, benim kendisine melekten başka ad bulamadığım güzel insan.  

Aslında bulmuştum bir ad.  

Bundan 4-5 yıl önceydi. Canpare demiştim.  

"Cuk" oturmuştu. Canımdan bir yerdeydi çünkü.  

Can'dı.  

Herşey'di o.  

Hep öyle kalacak. Benim güzel suratlı, Japon çiçeğim.  

Merak ediyorsun değil mi?  

Söyleyeyim.  

"Anneni mi daha çok seviyorsun yoksa babanı mı?" gibi demode bir soruya inat.  

SENİ ÇOK SEVİYORUM.  

 
Toplam blog
: 46
: 994
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

1994 Kocaeli doğumluyum. Kendimi bildi bileli yazı yazarım, elimde mutlaka bir not defterim, cebi..