Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Cansın

Cansın
 

"RESİM:ALINTI"ŞİİR ANNEM HÜZÜN DELİ DALGALARLA GELDİ/YÜZÜNDEKİ GÜLÜMSEME HEPSİNİ SİLDİ/


<ımg src="http://i44.tinypic.com/142byhs.gif" border="0" resizemod="off">
CANSIN

Şiirlerde açan dev bir goncasın
Dizelerde var olan özge cansın
Hoş bir seda, sıcacık bir selamsın
Haziranda doğan Cansın.

Islak kumlara yazılan hikâyelerde
Güneşin battığı o yerde
Hele hele o sonbahar vurgununda
Ummana karışansın.

Yeni bir yaşa adım atansın
Hediyelerin en güzelini alansın
Her geçen yılda iri bir lâlsın
Bir başka anlamı var aldığın her yaşın.

Kalpten kalbe giden yolda iyi ki varsın
Bırak eski dostlar hatıralarda kalsın
En içli şarkılar bu gece onlar için çalsın
Yeni dostlar hep yanında kalsın

Yeni günle kalbi saran heyecanda
Yeşil yaprakta, yağmur toprakta
Çok eski zamanlardan gelen bir şarkıda
Yüreğinle dile gelensin.

Yakamozlara savrulan kahkahasın
Sen, şarkılardan tuttuğum bir falsın
Mehtap bu gece senin için salınsın
Fani dünyada yüreklerde yaşayansın

01.06.2009

Şiir Annem az veren candan derler. Bende elimden geldiğince, dilimin dödüğünce bir şiir yazdım size. Sizin gibi ustaların yanında ben bir çırağım hiç şüphesizki. Kabul ediniz yüreğimin derinliklerinden kopup gelen bu dizeleri doğum günü hediyesi olarak.

Bir ömür boyu sağlık, sıhhat, afiyet, mutluluk dileklerimle.

Papatya güzelliğinde bir hayatınız ve bu hayatta sevdikleriniz hep yanınızda olsun.

İyi ki doğdunuz... İyi ki varsınız.

Sizi çok seviyorum.

Papatya Kızınız

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..