Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '08

 
Kategori
Mizah
 

Çanta tacizi ve 8 Nolu kutu

Çanta tacizi ve 8 Nolu kutu
 

Hakim, önündeki dosyaya öğlesine bir göz atıp, sanık sandalyesinde oturan resmi kıyafetli adama sordu.

-Adın
-......
-Soyadın
-...........
-Mesleğin

-Belediye otobüsünde görevli biletçiyim efendim.

-Peki bu bayanın gırtlağını sıkıp boğmak istemişsin otobüste, doğru mu?

-Fırsat bulursam yine yaparım efendim...

-Heeeyt! Kendine gel, dağ başımı burası be adam? Anlat bakalım ne oldu?

Adam yan tarafında oturan davacı bayana dik dik bakarak başladı anlatmaya.

-Efendim, otobüsün hareket saati gelmişti. İlk sıradan başlayarak yolculara bilet kesmeye başladım. Sıra bu hanıma gelmişti ben de biletini uzattım. Bu hanım da bileti alıp büyük çantasını açtı, içinden küçük çantasını çıkardı, büyük çantayı kapattı, küçük çantayı açtı ve bana bilet parasını uzattı...
Hakim bey seslendi;

-Eeeee?

-Sonra biletini küçük çantaya koyup kapattı. Büyük çantayı açtı, küçük çantayı büyük çantanın içine koyup büyük çantayı kapattı.
Hakim başını iki yana sallayıp sordu;

-Eee ne var bunda be adam?

Adam devam etti.

- Sonra da para üstünü uzattığımda tekrar büyük çantayı açıp içinden küçük çantayı çıkardı, büyük çantayı kapattı, küçük çantayı açtı, para üstünü küçük çantaya koyup kapattı.

Hakim sıkılmaya başlamıştı artık!

-Bitiyor efendim...Bayan tekrar büyük çantayı açtı içine küçük çantayı koyup büyük çantayı kapat......................
.....................................................tı, diyemeden, hakim ayağa kalkıp gürledi;

-Ne duruyorsun be adam sık şunun gırtlağını.....


.....Benzeri olaylarla karşılaştığım zaman, biletçinin durumuna düşmemek için ilk durakta inmeyi kendime destur etmişimdir hep. Aklınızda bulunsun.

Temel gazetedeki iş ilanlarına bakmaktadır. Bir müddet sonra "Tamam buldum!" diye sevinçle ayağa fırlar.

İlanda; "Her türlü derde çare bulurum, çaresini bulamadığım her derdiniz için 500$ vermeyi garanti ediyorum. Dr. Gulbettinov Not: Vizite ücreti 100$ dır."

Bizim Temel 100$ verip 500$ doları almayı koymuştur kafasına. Gider oturur doktorun karşısına.

-Şikayetiniz nedir Temel bey?

-Hiç ağzumun tadi yoktur doktor bey,

-Ne gibi?

-Tatli, tuzli, ekşi hiç birini ayıramayrum vallahi.

Doktor, hemşireden 8 numaralı kutuyu getirmesini ister. Kutudan küçük bir şişe çıkarır ve çay kaşığının ucunda koyu katı bir cismi tattırır Temel'e...

-Ha uşağum bu dışkımidur yoksa? der Temel.

-Evet doğru bildiniz. demek ki tat alma zorluğunuz kalmadı. Şimdi de vizite ücretini rica edeyim......

Doktora 100$ kaptıran Temel çok bozulmuştur ve bunun rövanşını almalıdır mutlaka. Yeniden gider doktora.

-Bu sefer nedir şikayetiniz Temel bey?

-Hafızamı kaybettim der bizimkisi!

Doktor 8 numaralı kutuyu ister istemez, bizimki itiraz eder.

-B.k var onda, ha oni istemeyrum der.

-Bak nasıl çalıştı hafızan diyerek Temel'in 100$'ını alır yine uyanık doktor.......

Bu böyle olmayacaktır. Daha iyi bir fikir bulmalıydı Temel. Ve son kez şansını denemeye kara verir. Doktor hayatından memnun bir şekilde üçüncü kez gelen hastasına sorar yine.

-Kötü bir şey yoktur inşallah Temel bey?

-Olmaz olur mi, artık hiç kimseye karşı cinsel istek duymayrim.....

-Hiç dert değil Temel bey merak etmeyin çözeriz. der ve hemşire hanıma seslenerek tam 8 numaralı kutuyu isteyecekken;

Temel isyan eder “hay senin de senin hemşirenin de (((***)))*(((***))) diye sıralar. Bunun üzerine doktor;

-Bakın Temel bey cinsel arzunuzda depreşti, 100$ vizite ücreti daha rica edeyim der.

..........Bence hemşerileri, doktorla başa çıkamamanın hesabını Temel'e sormalıdırlar!!!

 
Toplam blog
: 156
: 5679
Kayıt tarihi
: 05.11.06
 
 

Söz konusu Atatürk ve Laik Cumhuriyet ise; asla tarafsız olamam! Ben; İş ve özel hayatımda Cumhur..