Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çantada 150 bin

Çantada 150 bin
 

Biraz önce Milliyet'te gezinirken bir haber'e takıldım.. Dün sabah Üsküdar-Eminönü seferini yapmakta olan İstanbul Deniz Otobüsünde (IDO) unutulan çanta, bomba sanılarak güvenlik görevlileri tarafından imha etmek istenirken, son anda fark edilerek içinden 150 bin Dolar çıktığı ve güvenlik kamera kayıtları incelenerek, çantanın sahibine ulaşılıp teslim edildiği ve çantayı bulan memur'a 1500 ytl ödül veridiği yazısını okudum..

Aklıma 2002 yılı geldi..

O yıllarda Osmanbey'de perakende Mağazacılığı yapmaktaydım..

Pasajımızda unutulan, içinde 26 milyar değerinde nakit ve çekler bulunan küçük çanta bulmuştum..

İçindeki kimlik belgesiyle, pasaj dışında esnaf biri olduğunu teşhis ettim, adamın mağazasını buldum, mağdur bey'i bulamayıp, elemanına teslim etmiştim çantayı..

Mağdur, mağaza dışında çantasın aylak aylak dolaşıyormuş..

Yarım saat sonra mağazama geldi.. Terli, heyecanlı..

Sadece teşekkür etti gitmişti..

Ulan adam bi çıkolata bile ısmarlamamıştı.!

Künefe de olabilirdi..
Sıcak..
Sıcak..
Sıcacıkk..
waww..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..