Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Capital Radio tarih oldu

Capital Radio tarih oldu
 

Ankara'daki öğrencilik yıllarından beri dinlemekten yegane zevk aldığım yabancı müzik yayını yapan radyo istasyonu bir daha sesini duyurmamak üzere sessiz sedasız aramızdan ayrılmış. Artık işe giderken o trafik karmaşası içinde boşluğu dolduracak bir yenilik bekliyoruz.

Olay aslında bize çaktırılmadan geçen senelerden başlıyor. Benim yıllardır severek dinlediğim "Capital Radio, 99.5" geçen sene Doğuş grubu tarafından satın alınmış. Ben tatilde İzmir'deyken de Doğuş "Virgin" diye dünyaca ünlü bir radyo kanalına satmış. Üzüldüm. Ankara ile özdeşleşmişti 99.5. Capital Radio'yu dinlediğim zaman hep Ankara ve onun eğlence dolu yanı gelirdi aklıma. Capital Radio ile aramızda çok ilginç paylaşımlar geçmişti. Mesela ilk radyo yayınına katılarak istek parçamı orda çaldırmıştım. Sinema bileti için arayan 9ncu kişi olduğumiçin Blair Cadısının ilk filmini bedava seyrettim. Film o kadar kötü olmasına rağmen yine de Capital'ı çok sevdiğim için Dj Kaan'a kızamadım. Bir ara mail ile djleri olmak istediğimi ilettim, aradılar, çağırdılar. Bir anket doldurup, bir de demo yaptılar. Demoyu hazırlarken yardımcı olan dj (sanırım yine Kaan'dı!) beni çok sevmiş ve beğenmiş olacak ki, başka bir demo daha hazırlattı. İnanın askeri doktor olmasaydım, o koltuğu biraz zor bırakırdım. Müzikle beraber konuşup, birilerine sesinizi duyurduğunuzu hissetmek kadar güzel bir şey olabilir mi? Her şey mükemmel gitmişti ama ne yazık ki (büyük ihtimal!) ankete verilen saçma cevaplar (yine GATA'da okuyor olduğumdan dolayı) yüzünden hayatımın o yarım saati bir tatlı anı olarak kaldı...

Şimdi ben bunları size neden anlatıyprum: Bu olaydan sonra araştırdım! Kim bu Capital Radio? Neden Capital? Başkent olsun? O ziyaretimde demişlerdi zaten, Amerika'dan yönetilen bir şirkete aitmiş. Demek bir propaganda aracı! Zaten tahmin etmeliydim, yılbaşlarında cıngılbels'ler taa kasım sonunda başlıyor ve sürekli bir krismis havası, bir amerikan şivesi gibi yayarak Türkçe sunuşlar, cıngıllar: "it's Kaan!", "naynti nayn point fayf kepitıl radio", "Türkiye's hottest music!"... Öğrendim amacını ama hala dinlemekten zevk alıyordum.
Dj'leri hayat enerjilerini mikrofonlarına yansıtabiliyorlardı. Seyircisine bunu ulaştırabilen kaç radyo vardır ki? Trafikte sıcakta kaynıyorken ya da başladığınız sıkıcı bir derse veya işe mola verdiğinizde bir yerden enerji almak istemez misiniz? Capital da gidince onu dinleyenler de enerjisini bulacak yer aramaya başladı. İşte ben yenilik bekliyoruz derken şu anda Capitalsız kalıp derdini internet ortamında arayanlardan bahsediyorum.
Umarım hayat size ve sevdiklerinize hep mutluluk, enerji ve çalışma azmi verir...
 
Toplam blog
: 68
: 4699
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

Tıp doktoru ve iki senedir online sağlık danışma hizmeti veren  sitesinin yöneticisiyim. Sık ka..