Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Çapkın erkek, kıskanç kadın ve aşk

Çapkın erkek, kıskanç kadın ve aşk
 

Etrafında onlarca kadının fır döndüğü adamla çıkıyorsun, ve onun yalnızca sana ait olmasını istiyorsun
- Evet ne var bunda
- Biraz algılama eksikliği var
- Nasıl yani?
- Diğerlerinden daha farklı neyin var ki yalnızca sana ait olabilsin bu adam
- Daha akıllıyım, kariyerim var
- Diğerlerinde yok mu sanıyorsun, bak adamın yanında oturan kırmızılı, zengin bir işkadını, Amerika’da okumuş, nasıl yılışıyor adama
- Ama o yılışıyor ben yılışmıyorum
- Sen bu adamın namının tüm dünyaya yayıldığından habersiz misin?
- Değilim
- Birlikte olduğunda neler yaşayacağını o çok var dediğin aklın anlamadı mı
- Ben onu değiştiririm diye düşündüm
- İşte kadın türünün en büyük hatası, erkeği değiştirme misyonu, o hiç seni değiştirmeye kalktı mı?
- Niye değişmesin, babam evlenmeden önce namlı bir çapkınmış, annemle evlendikten sonra evcimen, evine bağlı bir adam olmuş. Annem evlenirken komşular babamla evlenmemesi için çok uyarmışlar. Annem dinlememiş.
- Ooo aile tecrübesi nedeniyle sen bu adamı değiştirmeye soyundun. Baban ilk defa annenle mi evlenmiş, daha önce evlilik yapmış mı?
- Hayır yapmamış
- Yani adam artık durulma döneminde, bir aile sahibi olmak istediği bir dönemde annenle karşılaşmış
- Belki
- Peki sen bu adamın çoluk çocuk sahibi olduğunu, boşandığı ilk karısını hala sevdiğini biliyor musun
- Evet
- Ben sendeki aklın ne işe yaradığını merak ediyorum
- Bana hakaret etme
- Hakaret değil bu, sadece merak
- Bu adam daha kaç zaman bu hayata dayanabilir, her gün, her an yeni bir kadın üzerine atlıyor, Süpermen olsa dayanamaz
- Belki koptuğu yere kadar gitsin istiyordur
- Yazık değil mi
- Yazık demek, acımak ne sana ne başkasına düşer
- Ama ben onu çok seviyorum, o da beni seviyor aban aşık
- Bak sana herkese söylediğim bir şeyi söyleyeyim, buna bazen erkekler çok kızıyor ama, erkek milleti otuz yaşından sonra aşık olmaz.
- Olur mu canım babam anneme aşık olduğunda kırk yaşındaymış
- Hayata babanın gözlüğü ve annenin aklı ile bakıyorsan çok acı çekersin sen
- Ne değişti ki
- En azından komşular değişti be arkadaşım ne yaptığını merak eden kaç komşun var
- Hiç
- Eh yani bak ne büyük bir değişiklik
- Erkekler niye aşık olmazlar otuzundan sonra
- Bu teorimi başka yerlerde çok anlattım
- Bir daha anlat
- Sana bir faydası olur mu?
- Göreceğiz
- Erkek sorumsuzluk dönemlerinde yani 18 ila 25 veya 30 yaş arası aşık olur hem de sıkı aşık olur, sonra hayata tutunmak için mücadeleye başlar, bu arada yanında statüsünü yükseltecek bir kadın ister bu karısı olan kadındır. Hayata tutunur bu arada yaş kırk veya biraz fazlası olmuştur. Şöyle bir etrafına bakınır hala tedavülde miyim diye. Onun tedavülde olduğunu gösterecek çok olay olur. Ama bunların atlatılması lazımdır, çünkü hiçbir şekilde evi terk etmez adam. Yaş elli veya biraz üstü olunca burada tehlike başlar, adam aşık olabilir, amacı doya, doya yaşayamadığı bir aşkı son vuruş, altın vuruş olarak hayatına sokmaktır. Burası en zor zamanıdır adamın.
- Yani bu adamı on sene daha mı beklemek lazım aşık etmek için
- Benim teorime göre öyle görünüyor
- Yani , sana göre kadınlar yanlarındaki erkeğin kendilerine aşık olduğunu sanıp yanılıyorlar öyle mi?
- Öyle demedim
- Ne dedin?
- Sen öyle algıladın
- Nasıl algılayacaktım
- Ömür boyu sürecek aşkı arayan Venüslü kadınlar Marslı erkekleri hep yanlış anladılar
- Bak deli olacağım kadın yapıştı adama, neredeyse öpüşecekler
- Ee sen hala burada oturduğuna göre, adam ne yaparsa yapsın kabul edeceksin demektir, sen de git öteki yanından adama yapış
- Çok aşağılık bir kadın, bak şu yaptığına öptü usulca adamı
- Bir şey diyeceğim benimle de kavga edeceksin en iyisi susmak
- Ne diyeceksin
- ………………
- Kadın kadın utanmıyor musun sevgilimi öpmeye
- Pardon
- Sana diyorum şurada kaç kişiyiz edeplice oturuyoruz sen masada seks yapıyorsun
- Terbiyesizlik etme
- Asıl sen etme, sen ne biçim adamsın yaa
- Nasıl konuşuyorsun bana karşı, biz eski arkadaşız yıllardır görüşmüyorduk
- O öpüşüp koklaşmalar neyin nesi
- Ne öpüşmesi rüya mı görüyorsun sen
- Ben daha fazla burada kalamam çekip gidiyorum
- Sen bilirsin
- ………………..
- ………………….
- ……………………
- Ne yapıyorsun sen sahiden bu kadınlarla
- Hiçbir şey yapmıyorum
- Yani bu çekişme kavga, senin için saç saça baş başa olmalarından zevk mi alıyorsun?
- Hayır
- Peki niye hepsini aynı günde bir araya getiriyorsun?
- Tesadüf oluyor
- Sende oluşan çekim alanını anladık, bize hava atacak halin yok ama bu kadar tesadüf olmaz. Sen zevk alıyorsun bu durumdan.
- Neresi zevkli bunun, ben iyi zaman geçirelim diye arkadaşlarımla bir araya geliyorum, onlar bunu anlamıyorsa ben ne yapayım?
- Bence bir şey yapma, haklısın aslında madem kendini saklamadan yaşıyorsun, seninle birlikte olacak kadın bunu bilerek davranmalı.
- Sen benimle olan kadınların bu tafrasına bakma, çıktı gitti ya birazdan dönüp gelecektir.
- Ben de öyle tahmin ediyorum, niye böyle oldu bazı kadınlar, şu sürekli gündemde olan medyatik kadınlar mı bunların çivisini çıkardı?
- Sanmıyorum, çivisi çıkmayan çıkmıyor, çıkanlar sadece cesaretlendi, eskiden bu denli pervasız olmuyorlardı.
- Erkeklerin hali yaman, biz bu kadar pervasız, belki pervasız demek doğru değil cesur kadını taşıyabilir miyiz dersin?
- Benim gözlemim ayrılıkların artmasının, erkelerin evlenmekten kaçmalarının sebebi de bu. Tırstı çocuklar. Bak demedim mi sana geri dönecek diye.

Kadın makyajını tazelemiş, yüzüne inanılmaz bir gülümseme asmış bir şekilde masaya yaklaştı ve…

Kadın burada ne yapmıştır sizce, gerçek olayın sonucunu nasıl tahmin ediyorsunuz? Ayrıca tüm durumu nasıl değerlendiriyorsunuz. Sonucun ne olacağı gidişattan belli ama, biraz merak oluşsun diye yaptım bu yarım bırakmayı. Beni bağışlayın lütfen...

 
Toplam blog
: 283
: 1304
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

Nükleer fizik doktoru, şiir yazmaya çalışıyor, kalite yönetim sistemleri danışmanı, öykü deneme yaza..