Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Çapkın Yel

Çapkın Yel
 

çapkın yel



Siz her sabah aynı yoldan
Bilirim işe gitmektesiniz
Her daim şık ve güzelsiniz
Süzülmeleriniz ve siz
Ne hoş, ne şekersiniz
Ben peşinizde bir pejmürde rüzgâr
Yanağınıza değmeye çalışan bir kavak yeli
Savruluruz sözcüklerim ve ben
Sürükleniriz her sabah
Her sabah kekelerim içimden
Bilirim ki evlisiniz
Çarpar dururuz hayali duvarlara
Suskunlaşırız ıslıklarım ve ben
Sönükleşiriz
Sizin süzülmeleriniz genç kız
Gülmeleriniz bebek
Savrulan saçlarınız bayrağı gibi mahallemizin
Kokunuz sinsi, bakışlarınız mağrur
Sizin yürüyüşünüz kadın
Göz süzmeleriniz yangın
Siz her sabah aynı yoldan
Bilir misiniz ki çizmektesiniz
Ezelden yaralı, uslanmaz kalbimi
Her daim ışıklı ve özelsiniz
Süzülmeleriniz ve siz
Ne hoş, ne şekersiniz

14.09.09

 
Toplam blog
: 70
: 412
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Gençliğime kadar İskenderun'daydım, sonra Yıldız Teknik'te İnşaat Mühendisliği okudum fakat o mesleğ..