Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

22 Haziran '13

 
Kategori
Mizah
 

Çapulcuyuz dediysek...

Haşmetlimiz dünkü konuşmasında “Okumuş Çocuklar1 falan demiş

Biraz evvel okudum bizim gazetede…

Bir süre önce de ekibine talimat vermişti;

Gidin bakın bu adamlar ne iş yaparlar öğrenin gelin, diye…

***

Hepsinin okumuş eğitimli etiketli iş güç sahibi “akil eylemciler” olduğunu öğrenince de çok şaşırmış.

Onun için da “bugün ben size ne yaptım ne istiyorsunuz diye” sormuş…

***

Neyse efendim bugün sıcak bir gündü olası ihtimalle kafam da kaynamıştır.

Zaten anneannem babamın Adanalı olduğunu öğrendiğinde anneme demiş ki; Bak kızım Adana çok sıcaktır büyük ihtimalle bunun kafasını güneş delmiştir, iyi düşün…”

***

Kafası delik bir Adanalıdan “sıkma” ve “ayran” tadında bir fıkra…

***

Diktatör bir akşam bardan içeriye girer. Barmenin yanına yaklaşır.

Hafif içkili bir adamın yanındaki sandalyeye oturur. Oradan buradan konuşurlarken sorar;

“Böyle her gün içmek için ne kadar kazanıyorsun?

Adam;

Günde iki bin lira…

Diktatör;

Peki, kemerleri biraz sıkalım diye ücretleri azaltıp, koşulları ağırlaştırsak, ne kadar kazanırsın?

Adam sakalını sıvazlar;

“ Dört bin lira…”

“Peki, biraz daha sıkarsak kemerleri?”

Adam bu kez de;

“O zaman beş bin liraya para, demem…”

Diktatör; “Bu ne biçim iş, ya köküne kadar sıkarsak?”

Adam bir yudum almış içkisinden;

“O zaman muhakkak On bin lira kazanırım!”

Diktatörün kafası karışır, şaşkınlıkla adamın ne iş yaptığını merak eder.

Dayanamaz sorar; “Şeytan mısın, nesin? Söyle bakalım ne iş yapıyorsun?

Adam kadehindeki içkiyi fon dip yapar ve cevaplar;

“Mezarcıyım…”

***  

Bendeniz çapulcu ve ayyaş biri olarak ne iş yaptığımı yazmıyorum dostlarım çok iyi bilirler.

Amma velakin çapulcuyuz dediysek Ankara da “birilerinin” ailece hiçbir iş yapmadan dört köşe olduklarını çok iyi biliyorum…

Sakın kim/kimler diye sormayın…

İyi geceler efendim…

Erdoğan ÖZGENÇ

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..