Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '11

 
Kategori
Mağazacılık
 

Carefour olacağı budur

Carefour olacağı budur
 

İŞTE SUÇLU...!


Cumartesi Pazarları hınca hınç olmak üzere, her gün mağazaları doldurup “koy sepete” kültürü ile alışveriş yaparsak. Ödeme için kasalarda metrelerce kuyruğa girip. Saatlerce para ödeme yarışına girersek. Olacağı budur. Yani satıcı KRAL, müşteri KÖLE muamelesi görür. Bir ay kadar önceydi. Arabama bir tane lastik almam lazım. CARREFOURSA Ümraniye mağazasının yakınında oturuyorum. Önce geçen akşam, iş dönüşü saat 19:00 sularında mağazaya girdim. Lastiklerin yanına kadar gittim. Etrafa baktım yardım edecek mağaza görevlisi bulamadım. Ertesi gün sabah gittim. Sonuç aynı. Dördüncü kez giderken, arkadaşım Asım Günaydın ile birlikteydik. Bu kez, dosdoğru “MÜŞTERİ HİZMETLERİ” ne gittim. Oh içim de açıldı. Sabah taze makyajını yapmış, güler yüzlü, lacivert formalı hanıma, “ günaydın oto lastiği alacağım yardımcı olur musunuz lütfen. Ne yapmalıyım?” “ Tabi efendim” dedi. “Lastikler lastik reyonunda!!! oradaki reyon görevlisi size yardımcı olacaktır. Durumu anlattım. “Yok efendim” dedi. “Siz gidin oradalar.” Gittim. Kimse yok” 4. Deneyimimin ikinci safhasında arkadaşım Asım’ın şaşkın bakışları arasında mağaza turunu tamamlayıp. Hiç görevli bulamayıp, tekrar “MÜŞTERİ HİZMETLERİ” ne geldim. Reyon görevlisini bulamadığımı söyledim. “Beyefendi” dedi “kendisi reyonda sizi bekliyor. Telefonla haber verdim. Reyona gittim. Görevli arkadaşa, “Hyundai Accent 2005 model arabama BRİDGESTONE marka dört mevsimlik lastik istediğimi söyledim. Lastiklere bakmaya başladı. Karpuz yoklama metodu ile bulmaya çalıştı. “En iyisi, siz biraz bekleyin. Bu reyonun görevlisi arkadaş gelsin. Şimdi yemekte kendisi” dedi. Döndüm yıkık, yorgun birazda sıkkın! şekilde gene “MÜŞTERİ HİZMETLERİ” ne gittim. 3. Kez durumu anlattım. Tekrar beni reyona gönderdi. Bu kez önceki arkadaşın yanında telefonlu bir delikanlı vardı. Bana avucunu göstererek “İşte bunlar efendim.” dedi” bunlardan birini seçeceksiniz hangisi olsun?” Üç sıra halinde 15 haneli sayılar vardı. Ben, “Hyundai Accent 2005 model için dört mevsim lastiği hangisi ise onu istiyorum. Ne bilirim numarasını. Tekrar “MÜŞTERİ HİZMETLERİ” ne gittim. Mağaza müdürü ile görüşmek istediğimi söyledim. Telefon ile konuşup “bekleyin gelecek” dedi. Ben dedim lastikle ilgili birini değil bütün bu mağazanın yöneticisi olan müdür ile görüşmek istiyorum. Bir kağıt uzattı.” şikayetiniz varsa buraya yazın dedi. “Yazdım”. 10 dakika sonra bir bey geldi. Merhaba dan sonra en kibar bir şekilde bana yardımcı olmaya çalıştılar. Ama bey sadece “gıda dışı ürünler şefi” imiş. Böyle bir lastiğin mevcut olmadığı Ümraniye deki falan adrese gidersem alabileceğimi söyledi . Çok sıkıldım gerçekten. Sonuçta biz çözüm bulmak üzere yemekten dönen arkadaşla baş başa kaldık. Lastik ertesi gün benim için getirtildi ama yanlış lastikti…..!!! Çaresizlikten, herhangi bir lastik olarak bir yerine iki LASSA taktırarak işimi gördüm. Ama bir yerine iki ürün alarak. Problemi çözen ise, LASSA görevlisi idi. CARREFOURSA nın ki değil. Güzel ülkemin müstesna kurumlarından SABANCI HOLDİNG ile Avrupa Birliği Üyesi Fransa nın CARREFOUR kuruluşları bir araya gelince hallolmayacak sorun yok. Hepsine ayrı ayrı teşekkürlerimi gönderiyorum. Gurur duyuyorum ülkemin müstesna holdinginin yönetim anlayışı ile...! CARREFOURSA Ümraniye Genel Müdürü Mete Şenocak Bey’e ise talebime rağmen görüşemesek de yönetim başarıları için tebriklerimi sunuyorum. Güler Sabancı Hanımefendiye de. Bir gün kendilerini sevgi ve saygıyla misafir etmek ve bir kahve ikram etmek isterim. Bu davetim çok içten ve samimidir. Not: Mağazada doldurduğum şikayet formuna bakalım ne yanıt gelecek? Ya da gelecek mi? BÜLENT SELEN 

 
Toplam blog
: 89
: 985
Kayıt tarihi
: 09.07.10
 
 

Marmara Üniversitesinde  İşletme okudu. İstanbul Üniversitesinde yüksek lisans yaptı.  Dış Ticare..