Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

23 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Çarem yok

Abi dediklerim, inandıklarım yüreğimi burktu,
Dost bildiklerim kötü günlerimde yanımda yoktu.

Ben bu hayatı kötü kaderime bağladım
Yaşamaktan başka çarem yoktu.

Her şeye rağmen içim sızlasa da gülüyorum,
Başıma gelecekler var deyip acı çekmiyorum.
İnanın ben bu hayatı çok mu çok seviyorum,

Ben bu hayatı alın yazıma bağladım
Yaşamaktan başka çarem yoktu.

Sevdiklerim bir bir yok oldu,
Dünyada, elimde, yüreğimde ne kaldı
Bir nefes yaşamaksa kalbim de
Candan bir umut ne vardı
Çocuklarım cihanda tutunacağım
Yaşam için bir dal kaldı

Ben bu hayatı yazgıya bağladım
Yaşamaktan başka çarem yoktu.

Ayhan derki ölüm Allah’ın emri
Varsa çare cefa çekilir
Kim ne yaparsa kendine yapar
Yüreğime koşana sevilir
Kalbimi açmışım dostlarıma
Bu hayat öyle böyle çekilir

Ben bu hayatı sevdiklerime bağladım
Yaşamaktan başka çarem yoktu

Ayhan İÇÖZ 10.05.2014

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..