Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '19

 
Kategori
Şiir
 

Çaresizim Şimdi Ben

Şu koskoca dünyada, tek başıma kaldım ya,
Kadere boyun eğdim, çaresizim şimdi ben,
Aşk uğruna yanarak, ıssız çölde kaldım ya,
Leyla ‘ya rakip oldum, çaresizim şimdi ben.

Bir yanım yıkık viran, diğer yanım umutsuz,
Koymasan da kefene, garip gönlüm çok mutsuz,
Yara almış gönlümde, senin sevdan hudutsuz,
Leyla’ ya rakip oldum, çaresizim şimdi ben.

Dört yanım taş duvardır, geceler kara zindan,
Yüreğim kan ağlıyor, gönlüm geçmiyor senden,
Bak yüreğim arındı, hem nefretten hem kinden,
Leyla’ ya rakip oldum, çaresizim şimdi ben.

Ben bu kara sevdayı, peşim sıra sürüdüm,
Dönmedim hiç sözümden, dik durdum dik yürüdüm,
Ömrümün duvarını, aşk gülüyle bürüdüm,
Leyla’ ya rakip oldum, çaresizim şimdi ben.

                               Birdal Can TÜFEKÇİ
                               25.5.2019

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..