Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

24 Şubat '08

 
Kategori
Felsefe
 

Çaresizlik mi? o da ne?

Çaresizlik mi? o da ne?
 

ATATÜRKÜMÜZ,,,


.Yedi yaşında babasını kaybetti.
.8 yaşında, okuldan alındı, köyde yaşamaya başladı.
.10 yaşında, yüzü kanlar içinde kalıncaya kadar öğretmeninden dayak yedi.
.17 yaşında, hayalindeki okulun not ortalamasını tutturamadı.
.24 yaşında, tutuklandı günlerce sorguya çekildi.
.24 yaşında, 2 ay tek başına bir hücrede hapis yattı.
.25 yaşında, sürgüne gönderildi.
.30 yaşında, kendisi başka şehirleri düşman elinden kurtarmaya çalışırken,
doğduğu şehir düşmanların ellerine geçti.
.37 yaşında, böbrek hastalığı geçirdi, hastanede yattı.
.38 yaşında, Savunma bakanı tarafından görevinden atıldı.
.38 yaşında, 5 arkadaşından 3 ü bir seçimde onun için oy vermedi.
.39 yaşında, idam cezasına çarptırıldı.

Sonra mı ne oldu?

.42 yaşında, Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı oldu.
MUSTAFA KEMAL A T A T Ü R K

Şimdi düşünün, sizin başarınızın önündeki engel ne?
Paranız mı yok? Atatürk'ünde yoktu,
Sağlığınız mı bozuk? Atatürk de hastalanmıştı,
Çevrenizde sizi çekemeyenler mi var?Atatürk'ü de çok kıskanmışlardı,
Aileniz zengin değil mi? Atatürk'ün de ailesi zengin değildi,
Amirleriniz hakkınızı mı yiyor? Atatürk'ün de hakkını yediler.
Çaresizseniz çare sizsiniz.
HAYATTA YA TOZU DUMANA KATARSINIZ,
Ya da,
TOZU DUMANI YUTARSINIZ, SEÇİM SİZİN.

Kitabın Adı:Herşey seninle başlar.
Kitabın Yazarı:Mümin Sekman
Kitap:2 yılda 500 bin okura ulaşmış,

Atatürk hakkında belki bilmediklerimizi, ama öğrenmemiz gerekenleri paylaşmak istedim...

Bu yazıdan sonra çaresiz insanlar varsa ki olmasını hiç istemem, belki yazıyı okurda kendini daha güçlü daha zinde hisseder ve okuduklarından birşeyler çıkartıp, hayatına yeniden yön verebilir.

Ben Yazıyı ilk okuduğumda, vakti zamanında ne kadar bu yazıya ihtiyacım olduğunu hissettim, keşke bu kitap evvelden yazılsaydı, ben bu Atatürk ile ilgili çaresizlik örneklerini kendime örnek alıp yolumu öğle çizseydim diye ama, böyle bir yazı yoktu o zaman.

Yazarın ellerine ve yüreğine sağlık diyorum, çok güzel bir konuyla bizi bilgilendirmiş sağolsun.

Kimse çaresiz kalmasın inşallah,
Sevgilerimi gönderiyorum herkese...

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...