Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '12

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Cari açık

Cari açık
 

Maliye bakanı cari açıkla ilgili olumlu konuşmalar yapıyor. Cari açığın finansmanında olumlu iyileştirmeler varmış. Düne göre daha iyiymiş. Belirgin iyileşmeler görülüyormuş... 

Bakın kimseyle derdim davam yok, siyasi bir görüşüm de yok, ben üniversite de en ön sırada oturur dersi dinler eve giderdim orada da ders çalışırdım. Bilgi peşinden koşmaktan siyasi şeyler düşünmeye de fırsatım olmadı. 

Ancak hep üst düzey bilgi birikimine sahip bir toplum hayal ettim, İki anahtar sallanarak kandırılamayan bir toplum.

Maliye bakanına cevaben: 

İyileşme var diyorsunuz, anlıyorum toplumu serin tutmaya çalışıyorsunuz, ateşe körükle gitmeyelim diyorsunuz. Bence de öyle ama neyse doğrusunu çıkıp insanlara anlatın yarın siz çıkar gidersiniz bu ülkenin borcunu bu gün ilkokulda dünyadan habersiz hayat bilgisi dersini okuyan çocuklar öder.! 

Verilerle konuşalım: 

Ocak 2009 Cari Denge: - 13. 3 Milyar Dolar
Ocak 2010 Cari Denge - 46. 6 Milyar Dolar 
Ocak 2011 Cari Denge - 77. 5 Milyar Dolar 
Ocak 2012 Cari Denge Beklentisi böyle giderse 75 milyar dolara yakın olacak! 

İyileşme nerede? 

Kaynak: Halka açık kaynaklar.

 
Toplam blog
: 80
: 1013
Kayıt tarihi
: 16.04.12
 
 

İktisatçı; Yatırım danışmanı; Trend takipçisi  ..