Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Carpe Diem

Ezberletilmiş hayatlar var bir çoğumuzun önünde. Kimi bu ezberletilmişliği bu benim hayatım diyerek yaşıyor ve öylece yaşlanıp gidiyor. Kimi ise ben hayatım diyor ; ne yaparsam, ne yaşarsam hayat budur mantığıyla sürdürüyor hayatını. 

Kimileri önüne bent konmuş nehirlerin birikip belki dev barajlar oluşturmuş, sakin ama bir o kadar girdaplı suları kadar tehlikeli yaşarken hayatı;kimileriyse azgın ve çoşkun bir nehrin denize kavuştuğu anki durgunluğuyla yaşıyor. 

Kadınsanız başlarda anneniz babanız olarak evlenince eşiniz hatta çok komik gibi görünsede konu, komşunuz olarak yaşıyorsunuz hayatı. Erkekseniz olduda bitti maaşallah ın ardından iyi bir iş derdine düşemeden en büyük asker bizim asker diye omuzlarda sıçratılan oluyorsunuz.

Yaşam boyunca planlar yapıyoruz çoğumuz hep bitirmemiz gereken şeyler olduğundan sonra yaşayacağız gözüyle bakıyoruz hayata. 

Ben şunu anladım hayattan hayat tüm planların plansızca yaşananların, sıralamaların , üzüntülerin , sevinçlerin, bunları yaptıktan sonra yaşayacağım dediğin anların ta kendisi. Lütfen ertelemeyin hayatınızı ezberletilmiş bile olsa ANI YAŞA.

NOT:Carpe Diem:Latince anı yaşa, yapmak istediklerini yap anlamında kullanılan bir cümledir. Ölü ozanlar derneğinde sıkça geçerdi. O günlerden aklımda takılı kalmıştır. Merak edenler olmuş bilgilerine. 

 
Toplam blog
: 43
: 2651
Kayıt tarihi
: 04.01.09
 
 

Evi, eşi, işi ve çocuklarıyla yoğun şekilde koşturmaca bir hayat yaşarken, kendini ihmal etmeyen, bu..