Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '17

 
Kategori
Siyaset
 

Çarpık Düzene Hayır!

Çarpık Düzene Hayır!
 

Dün 24 Kasım öğretmenler gününde Kılıçdaroğlu;

"Bir öğretmenler meslek yasasının çıkması lazım" dedi..

Doğru..

"Öğretmenlerimizin tamamı yoksulluk sınırının altında aylık alıyor" dedi..

Doğru..

"Özel bir yasa çıkaralım ve bütün öğretmenlere istisnasız yoksulluk sınırının üstünde bir aylık verelim" dedi..

Güzel..

"Gelin diyorum buna hepimiz birlikte evet diyelim. Emin olun Parlamento'da hiç kimse buna hayır demez" dedi..

Bu da doğru..

Sürekli olarak CHP'nin etkin muhalefet yapması bağlamında eleştirir ve zaman zaman da AKP'ye dolaylı destek verdiğinden söz ederim. Örneğin çatı formülü ile cumhurbaşkanı'nın seçilmesi gibi, Siirt milletvekilinin istifası sonrasında KHK ile ara seçim yapılarak sade vatandaş Erdoğan'ın milletvekili seçilmesi gibi..

Ama Cumhuriyet Halk Partisi'nde iyi şeyler de olmuyor değil..

Mesela öğretmenlerle ilgili teklif geç kalınmış de olsa çok güzel ve çok yerinde bir teklif. Kabül göreceğine de inanıyorum.

"Yeterli mi?" derseniz..

Değil derim.

Muhalefet bu ve buna benzer konular için var zaten!

Amaa

Gel gelelim yeterli mi konusuna

Kısa süreli Milli Eğitim Bakanlığına bağlı kurumda görev üstlenmiş eski bir devlet memuru olarak sadece öğretmenlere değil tüm çalışanlarına uygulanmasını isterim. Hatta tüm devlet memurlarının aylıklarında iyileştirme ve yoksulluk sınırının üstünde aylık almalarını isterim.

Benim görev yapmış olduğum kurumda işçi statüsünde masa başında çalışanların ücret ayrılığına o dönemde (12 Eylül'ün ertesi aylarında) karşı çıkmış biri olarak, bugün de diğer devlet memurlarının ayrı tutmasının yanlış olacı kanaatindeyim. Askeri darbenin ertesinde Müdürlüğümüze tayin olan emekli general ühdesinde ilk defa çıkartılan Milli Eğitim dergisinde bu konu hakkında yazmış olduğum makalemi bir sonraki yazımda sizlere sunmak isterim..

Demem şu ki; Kapitalizm yönetim biçimine Sosyalizm'in insan odaklı yönetim biçiminin bazı maddeleri içinde barındırılmadan sosyal adaletten söz edilemez azizim!

Öğretmen memur işçi esnaf'ın insanca yaşayabilmesinin yolu buradan geçmektedir.

Korkmayınız. Dünya'da yönetimi sıfırlanan sosyalizm ilkelerinin sadece insan odaklı ilkelerinden söz ediyorum

Böyle çarpık düzen mi olur yahu!

Yoksulluk sınırı bilmem nerelerde...

Asgari ücret nerede!?

 

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..